hotels costa rica

Discussie in 'Costa Rica' gestart door sanderina, 12 sep 2006.

1. sanderina

sanderina New Member

Lid geworden:
    12 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals het er nu uitziet gaan wij in januari naar Costa Rica. We denken er aan een auto te huren? Wie heeft er ervaring met het aurotijden
    (en huren) in Costa Rica. Verder zijn we op zoek naar een mooi, schoon, luxe (all-inclusive) hotel. Dichtbij het strand graag. Wie kan mij hier informatie over geven? Alvast bedankt!

2. mirjamdewolf@hetnet.nl

Lid geworden:
    7 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou geen auto huren als ik jou was, dit omdat de wegen erg slecht zijn, en er zitten diepe kuilen in de wegen/zandwegen.
    Wij zijn toen naar Hotel Playa Tambor geweest, in het plaatsje Tambor.
    Alleen de vliegreis duurt erg lang, en dan ga je eerst naar San Jose, daar overnacht je in een hotel. De volgende morgen vroeg vertrek je met de bus en later met de boot en dan weer met de bus naar Tambor dit duurt ongeveer 5 uur.
    En buiten het resoort is er verder niks. Buiten de hele mooie excursies om dam, deze zijn echt geweldig het park ook. Er zijn wasbeertjes en deze eten banaan uit je hand, als je geduld hebt tenminste. Ook is er een stukje bos naast het park en daar huizen brulapen, geweldig om te zien. Ook lopen er wilde leguanen over het park, deze en ook nog mooie eekhoorns eten ook bananen uit je hand. Het hotel ligt aan het strand, maar het strand bestaat uit zwart zand en kiezelsteentjes. Dit omdat het een vulkanisch eiland is.

3. sanderina

sanderina New Member

Lid geworden:
    12 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Als eerste bedankt voor je reactie!

Hebben jullie de excursies gedaan vanuit hotel Playa Tambor? Wij zijn niet echte "groepsmensen" vandaar dat wij aan het huren van een auto denken, we zijn dan lekker eigen baas.

Was het hotel verder mooi en schoon? Wat betreft het strand, bestaat de gehele westkust uit zwart strand en kiezelsteentjes?

4. jtenoever

jtenoever New Member

Lid geworden:
    24 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Sanderina,
    Wij gaan volgende maand, en haan juist wél een auto huren. 4x4 is wel aan te raden. Wegen zijn inderdaad niet overal goed, maar wel begaanbaar. En met de auto ben je vrij, kan je gaan en staan waar je wilt en bent niet gebonden aan excursies. Beginnen met en paar dagen strand, rondreis per huurauto, eindigen met paar dagen strand. Zo ontdek je het echte Costa Rica!
    Gr Jacqueline

5. bentisport.her

bentisport.her New Member

Lid geworden:
    12 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik heb in 14 dagen heel costa rica en zelfs een stukje van Panama van DAVID naar de eilanden groep BOCA'S DEL TORO doorkruist weliswaar met een jeep(suzuki grand-vitara) is betaalbaar en zeker te doen mits een beetje rijervaring en een geweldige reis gehad,laat je niet afschrikken en blijf zeker niet op je luie kont ergens in een duur hotel all-in zitten maar overnacht in eenvoudige hostels goedkoop en goed.

6. marjayk

marjayk New Member

Lid geworden:
    29 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi, hebben jullie de auto al hier bij reisbureau geregeld of in costa rica zelf.of misschien via sites??

7. kristahidding

kristahidding New Member

Lid geworden:
    6 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Of... kijk eens op www.selectsmallhotels.com
    Een collectie van kleine hotels in midden amerika. Goede service op prachtige locaties, maar niet in zo'n groot onpersoonlijk resort.

8. rialamain2

rialamain2 New Member

Lid geworden:
    13 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Sanderina neem eens een kijkje op deze site www.mrtico.com

Hier kun je precies dat boeken wat bij je past. Deze mensen kunnen je heel goed van advies dienen. Succes en heel veel plezier in dit mooie land. Groet, Ria

9. Bart Vrijburg

Bart Vrijburg New Member

Lid geworden:
    29 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een woning in Costa wat we kunnen huren voor een periode van ongeveer 3-6 maanden. Het gaat om een woning voor 4-5 personen. De periode is van half oktober 2010 tot en met maart.
    Prijs rond de 1000 dollar per maand.
    Groetjes Bart Vrijburg

10. Bart Vrijburg

Bart Vrijburg New Member

Lid geworden:
    29 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een woning in Costa wat we kunnen huren voor een periode van ongeveer 3-6 maanden. Het gaat om een woning voor 4-5 personen. De periode is van half oktober 2010 tot en met maart.
    Groetjes Bart Vrijburg
    Mail:sportempowermentfoundation@hotmail.com

11. Bart Vrijburg

Bart Vrijburg New Member

Lid geworden:
    29 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Groetjes Bart Vrijburg
    Mail : sportempowermentfoundation@hotmail.com

12. aggieaden

aggieaden New Member

Lid geworden:
    6 feb 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn een groot aantal hotels en andere accommodatuion opties zijn avialable voor uw verblijf. Je kan gemakkelijk een keuze maken uit het volgens uw behoefte.
    ----------------------------------------
    Haal het beste vakantiehuizen costa brava | vakantiewoningen spanje

13. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in 2002 en 2003 geweest Tambor. Reizen werden in Costa Rica uitgevoerd door Camino travel. Naam van hotel weet ik niet meer, maar er waren er maar 2. Beide super goed.

Groetjes
    Theo
    www.costarica.thelatinworld.nl

Deel Deze Pagina