Heeft er hier iemand een business op praia do futuro?

Discussie in 'Fortaleza' gestart door eelco1000, 24 jul 2006.

1. eelco1000

eelco1000 New Member

Lid geworden:
    24 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

ik vroeg me af of er iemand een barraca heeft op futuro.
    Graag zou ik met diegen in contact treden, ik heb wat info nodig betreffende een eventuele opportunity.

2. king-xxl

king-xxl New Member

Lid geworden:
    20 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Simon, ben je van plan om wat te openen daar ofzo? ik zit er namelijk ook over te denken om wat te openen daar. Groeten Mike

3. eelco1000

eelco1000 New Member

Lid geworden:
    24 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Mike,

Wellicht wel ja.
    Daarnaast heb ik kans om daar te werken en wil ik weten wat zo een tent omzet, dan weet ik of het interessant is begrijp je?

TEvens ben ik wel benieuwd of die jongens met tentjes daar geen last hebben van criminaliteit enzo...

Ken jij mensen met een tent daar?
    In hoeverre heb je jezelf geinformeerd?

GR
    Simon

4. king-xxl

king-xxl New Member

Lid geworden:
    20 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Simon, ik weet wel dat er een nederlander daar een strandtent heeft en ik heb ook welis met hem gesproken. Ik weet dat je van de omzet wel leuk kan leven maar dat je er niet rijk van zult worden, maar zeg nou zelf, als je daar woont ben je toch al rijk genoeg. Van criminaliteit heb je niet zoveel last overdag, wel komen er veel van die verkopers langs. Je moet gewoon zorgen dat je een paar mannetjes erbij hebt om ze evt te verjagen als dat nodig is. Ik heb zelf nog niet zoveel geinformeerd maar ben wel van plan om wat te investeren daar. Misschien dat we samen wel wat kunnen beginnen daar, als we een beetje dezelfde instelling hebben.
    mvgr Mike

5. marcelvanmierlo

marcelvanmierlo New Member

Lid geworden:
    26 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Nederlander daar werkt dag en nacht. Van criminaliteit heb je net veel last overdag... Daarom loopt er zo veel bewaking rond en is de kassa een geblindeerd loket. Om half 6 is het donker en dan willen jullie 's avonds veilig naar huis, liefst met de omzet. Reken maar dat iedere crimineel (en er lopen er zat rond op dat tijdstip) jullie weet te vinden. Jongens doe niet zo naïef!
    "Je moet gewoon zorgen dat je een paar mannetjes erbij hebt om ze evt te verjagen als dat nodig is." Die mannetjes kosten toch bijna niets...Net zoals al die andere mensen die +/- ééntiende arbeid verrichten van de gemiddelde Nederlander.
    Je hebt nog niet zoveel geïnformeerd, maar bent wel van plan om wat te investeren daar, En je vraagt op dit prikbord naar de omzet om te kijken of het interessant is?

Heren ik wens jullie veel succes!!!

Als die tent 20 meter van de zee ligt, kun je je een hoop ellende besparen door je geld direkt daar in te gooien!

6. dorus1000@hotmail.com

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik maar denken dat Mike een doortimmerd bussinessplan heeft opgesteld !!! Mike is toevallig toch geen pseudoniem voor Teun ???
    P.s. als je het idee van Marcel gaat opvolgen, doe dat dan in November dan ben ik niet te beroerd om het geld weer op te vissen....

7. eelco1000

eelco1000 New Member

Lid geworden:
    24 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    heren,

jullie meningen zijnw at kort door de bocht ben ik van mening. Aan iedere onderneming zitten risico's verbonden natuurlijk. aan de goede ondernemer deze risico's af te dekken. Hoeveel tenten staan er daar?? 30??? En zouden ze allemaal bijna niks verdienen en maandelijks berooft worden?? Even serieus...ze doen het toch niet om de criminelen te spekken dacht ik? Dat soort standpunten is vrij naief natuurlijk. Mocht dat het geval zijn dan was er nu geen tent meer open.

IK geef jullie groot gelijk, ik geloof iook dat het rond 18 uur link wordt daar. maar niets is onmogelijk...het inhuren van beveiliging ook niet, en de portemonnee van de lokale agenten spekken ook niet(smeergeld).
    Ik geef toe, gevaar is er , maar is ook wat aan te doen.

Marcle/Dorus, wonen jullie in Fortaleza?? Spreken jullie Portugees?
    Is er iemand die een meer gefundeerde mening heeft en wellicht ervaring uit de eerste hand??

8. Hoinz

Hoinz New Member

Lid geworden:
    20 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik wil ook wat beginnnen in forta, wie doet ermee?

9. marcelvanmierlo

Lid geworden:
    26 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Simon, ik woon niet in Fortaleza maar ben er voor de 10e keer geweest in 3 jaar tijd. En ja ik spreek portugees. Ga nou eens tellen of er inderdaad 30 van die tenten staan en tel dan ook even hoeveel er staan waar niets of niemand zich beweegt.
    Natuurlijk geloof ik wel dat er kansen zijn maar die ontdek je echt niet hier op 't prikbord.
    Als ik zie hoevaak Rap zijn personeel moet aansturen (ligt ook wel een beetje in zijn aard), hoevaak ga jij dat dan doen in een baracca welke 20x zo groot is??? Ik heb een winkel van 150 m2 met 6 man personeel en ik word er in Nederland al gek van. En Brazilianen zijn iets meer lui dan Nederlanders.
    Omzet zegt niets daar, trouwens in NL ook niet. Ga je eerst eens verdiepen in een plan mét kosten erbij. Dan komt er misschien wél een gefundeerde keuze uit om zo'n tent te beginnen (of niet). Ik zeg niet dat het niet lukt, maar op deze manier ben ik er bang voor....

Als iemand een goed plan heeft doe ik ook mee!!!

10. dorus1000@hotmail.com

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, Mike en Simon, nu ff serieus.
    Naast Boa Vida ligt de Baracca Ibiza, het hele spul is te koop. Een keuken erin en je kunt draaien. Het moet een goudmijn zijn want Camiel was na een paar maanden draaien al binnen.

11. jeroennepoenschoofs@hotmail.com

Lid geworden:
    22 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel intresant om naast boa vida te inverteren is het middel punt van prai do futuro ongeveer?

12. dorus1000@hotmail.com

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Inverteren ? Je bedoeld hoogstwaarschijnlijk interen ( op je kapitaal )en ja het is in het midden.

13. marcelvanmierlo

Lid geworden:
    26 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een goudmijn is, dan wil Camiel 'm vast niet verkopen...
    Sorry hoor, ik blijf mijn vraagekens zetten.

????????????????????????? -> dat zijn ze dus

14. dorus1000@hotmail.com

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Mike echt interesse heeft dan zal ik wel met Camiel gaan praten, met een beetje overredigskracht denk ik dat ik hem wel zover krijg dat hij een eventuele verkoop in overweging wil nemen. Het zal verdomd moeilijk zijn want die barraca is zijn lust en zijn leven, maar onmogelijk is het niet.

15. jeroennepoenschoofs@hotmail.com

Lid geworden:
    22 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    suc6 dorus met de handelingen camiel heeft al heel druk met de bikini en 2 twee is teveel van het goede, dus mike en simon je kunt het altijd proberen

16. y.lafaire@yahoo.com

y.lafaire@yahoo.com New Member

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Nederlander daar met die strandtent is al een paar keer beroofd en een keer zo erg dat ie 3 weken in het ziekenhuis heeft gelegen. Hij wordt ook continu door zijn eigen personeel bestolen en zijn bedrijfsleider bleek met die berovingen te maken hebben. Het personeel probeert ook klanten op te lichten. Dus bezint eer gij begint boys.

17. dorus1000@hotmail.com

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Mike Tyson en Simon Kistemaker krijg jij niet bang !!

18. marcelvanmierlo

Lid geworden:
    26 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar da williewel!

19. marcelvanmierlo

Lid geworden:
    26 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit die mensen nou niet zo voor de gek te houden... Als ze graag een tent willen beginnen met een goede omzet en weinig criminaliteit, dan hoop ik voor ze dat het lukt. Ik zal er graag een keer naar toe gaan om wat te drinken...

20. ashwin_gopal@hotmail.com

Lid geworden:
    7 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Marcel.....we moeten elkaar wat meer dingen gunnen en elkaar helpen. Ik sluit me bij je aan.

Deel Deze Pagina