fotos en film west coast usa 2006

Discussie in 'Verenigde Staten' gestart door behaeghel tom, 28 mei 2007.

1. behaeghel tom

behaeghel tom New Member

Lid geworden:
    28 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi iedereen,

voor zij die van plan zijn, op vakantie te gaan naar de west coast van de usa,
    biedt ik jullie een 15 min film aan ( verdeeld in 2 stukken ) en meer als een 200tal fotos
    ontrent mijn bezoek daar in 2006.

hier zijn de volgende links

- voor de fotos : www.webeagle.be/usatrip
    - voor de film : www.youtube.com/results?search_query=my+holiday+usa+2006+&search=Search
    ( my holiday usa 2006 part 1 en 2 )

De tour start vanuit San Francisco - via de kust route 1 - death valley np - las vegas - hooverdam - zion np - bryce np - arches np -canyonlands np -
    lake powel - grand canyon - joshua tree np - palm springs en eindigt in LA.
    Geloof me dit was voor mij de mooiste reis uit mijn leven !!!! wink

Ook andere vragen ontrent dit gebied mag u me steeds stellen.

veel plezier !!!

2. dvogtlander

dvogtlander New Member

Lid geworden:
    11 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Leuke foto,s. Wij willen volgend jaar met het gezin 2 kinderen van 10-12 jaar naar de Westkust Is er ook wt te doen voor de kinderen. Het zijn wel kinderen die op dat gebied nog niet veel gewend zijn altijd naar campings geweest. En is een georganiseerde reis of indivuduele reis aan te bevelen.

3. margaberns@orange.nl

Lid geworden:
    31 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi, ik heb genoten van jullie video's, smullen was dat, wij willen in juli naar SF en Las Vegas, de parken etc. met welke vliegmaatschappij zijn jullie geweest? Welke hotels bevelen jullie aan? Hebben jullie alcatraz daar geboekt, hebben jullie een georganiseerde rondreis geboekt of individuele reis? welke auto hebben jullie gehuurd? ben benieuwd of jullie ons alle tips kunnen sturen.
    Alvast heel erg bedankt.
    groetjes Marga

4. f.h.j.hensgens

f.h.j.hensgens New Member

Lid geworden:
    22 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Kuoni, Holland International, Kras en Jan Doets zijn uitstekende bureaus voor Amerika reizen (afgelopen 4 jaar 3 reizen gemaakt door VS met rondreis westen - San Francisco, Las Vegas, Grand Canyon, Highway 1, natuurparken - als hoogtepunt).

Amerika is fantastisch land voor auto (goedkope motels als Motel6) of campervakantie, maar boek vooral niet bij TravelTrend. Wat een profiteurs zijn dat!

Klacht:
    Onderdeel van deze reis (van organisatie Traveltrend) was twee dagen naar het prachtige natuurpark Yellowstone met overnachting in het erg leuke stadje Jackson – staat Wyoming (op twee uur rijden van Yellowstone). In plaats van twee overnachtingen in deze leuke plaats (zoals beschreven in de reisomschrijving), werden voor ons twee hotelovernachtingen in een matig hotel in het troosteloze dorpje Driggs (in de staat Idaho) geboekt. Het hotel viel erg tegen, maar wat nog erger was dat wij nu maar liefst drie uur moesten rijden naar Yellowstone en we ’s avonds in onze hotelkamer moesten blijven (immers uur in donker rijden is geen pretje) ipv genieten van het bruisende Jackson.

Het was voor ons extra teleurstellend om bij een bezoek aan Jackson begin avond diverse borden “Vacancy” te zien bij de sfeervolle motels en hotels. Ondanks de prachtige reis waren de overnachtingen in Driggs Idaho ipv het in de reisfolders vermelde Jackson Wyoming een smetje op deze prijzige reis. Wij stellen Travel Trend als reisorganisatie dan ook hiervoor verantwoordelijk.

Reactie Travel Trend:
    Jammer voor jullie, maar 3 dagen voor de start van reis had je kunnen lezen dat de overnachting in Driggs is. Dan had je de klacht vooraf moeten indienen. We hopen je volgend jaar weer als klant te mogen begroeten.

Travel Trend zet je dus zonder pardon is een ver weg gelegen hotel (anders dan in de reisomschrijving) omdat zij extra winst kunnen maken ten koste van de klant.

Whatever you do, going to USA with Travel Trend, I say NO!

5. Freddytex

Freddytex New Member

Lid geworden:
    14 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan begrijpen dat dit teleurstellend is maar met een ervaring van 17 trips to USA kan ik maar een raad geven,boek de vliegtuigtickets eventueel via een agentschap maar de hotels/motels boek ik reeds sinds 1978 zelf ofwel via bookers of rechtstreeks via het motel.Het voordeel met het motel is dat je het kan cancelen tot 24 uur tot aankomst

6. Thimo

Thimo New Member

Lid geworden:
    21 nov 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Best iedereen, leuke website gevonden waar je meer informatie vind over rondreizen door Amerika. <a href="http://www.rondreisamerika.eu">rondreis Amerika</>

7. Thimo

Thimo New Member

Lid geworden:
    21 nov 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh dat werkt dus blijkbaar niet: http://www.rondreisamerika.eu/

8. Travel Henkie

Travel Henkie New Member

Lid geworden:
    1 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooi, ik wil zelf ook naar de US gaan en deze self-made reisfilms vind ik altijd erg nuttig en geven mij een goed beeld van de realiteit! Het volgende filmpje heeft mij warm gemaakt om naar de USA the gaan :)

9. Travel Henkie

Travel Henkie New Member

Lid geworden:
    1 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, iets fout gedaan bij het posten van de link. Hierbij nogmaals dit prachtige filmpje

Deel Deze Pagina