fly bingo via fly caribean, wie heeft er ervaring mee?

Discussie in 'Isla Margarita' gestart door johanna en jorrit, 9 okt 2007.

1. johanna en jorrit

johanna en jorrit New Member

Lid geworden:
    9 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag naar isla magarita. via de website flycaribean kun je bingo reizen boeken die heel goedkoop zijn. bij aankomst hoor je pas waar en wat je accomodatie is. heeft iemand hier ervaring meer? ik hoor het heel graag!

2. elsvanbaelen

elsvanbaelen New Member

Lid geworden:
    17 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van plan om deze formule te nemen, echt wel goedkoop. Heeft u al meer informatie of dit betrouwbaar is, zelf al geboekt? mvg Els

3. abel@home.nl

abel@home.nl New Member

Lid geworden:
    7 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een paar keer naar Isla geweest.
    Als je Porlamar kiest met bingo kom je waarschijnlijk in Hotel maria Louisa= geen goede keus!
    Als je Playa el aqua met bingo kiest kom je waarschijnlijk in Tropical Refuge=goed Hotel!
    Als ik zou mogen adviseren zou ik Hotel Golden Paradise in Playa el aqua boeken.
    Dat is een uitstekend Hotel direct aan het strand met zwembad en goede service.
    En voor die 20euro extra hoef je niets af te
    wachten en weet je zeker dat je goed zit.
    Wees wel voorzichtig s,avonds, dat geld voor heel Isla,pas op voor pinpasfraude en heb veel plezier.

4. Moni

Moni New Member

Lid geworden:
    24 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    OOk wij zijn er regelmatig te vinden maar raad de bingo af,het is en blijft een gok of je het goed treft en als je voor het eerst gaat niet doen kies een goed 4sterren hotel uit hou je van zon zee en levendig ga naar isla caribe op el tirano wil je wil je drukte ga naar el aqua.Het is zuid amerika en niet te vergelijken met europeese bestemmingen het is wat primetiever .

5. brenda_ber_66

brenda_ber_66 New Member

Lid geworden:
    13 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben ook een bingo reis geboekt naar isla margerita, en hebben er erg veel zin in. in het verleden hebben we al eens eerder een bingo reis gedaan naar een andere bestemming en dat was toen prima bevallen. als het goed is staan er op je reis papieren wel gegevens over de status van het eventuele hotel. als daar 3 of 4 sterren op staan dan kunnen ze je dus nooit in een minder hotel zetten.
    dus dat gaat vast goed komen. wij hebben er in iedergeval veel vertrouwen in.

groetjes

6. Mirjam en Arjan

Mirjam en Arjan New Member

Lid geworden:
    28 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn net terug van bingo isla margarita, we hadden geboekt bij Sinin tours, en we kwamen uit bij Golden paradise, nou prima dus.

Deel Deze Pagina