Excursies op Mallorca

Discussie in 'Mallorca' gestart door jopper00, 25 mei 2006.

1. kevinmaes

kevinmaes New Member

Lid geworden:
    28 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo aan allen, fijn om zoveel positiefs te horen over Mallorca, ik woon er nu 6 jaar en verbaas mij nog regelmatig over de schoonheid en verscheidenheid van dit eiland. Sinds 3 jaar woon ik in Alcudia, een plaats die ik iedereen kan aaraden als vakantiebestemming; mooie natuur, prachtige stranden en gezellige terrasjes. Vanaf 1 april zal ik daar trouwens het plaatselijke toeristenburo bezetten, eindelijk ook info voor de Nederlandstalige bezoeker. Dus voor alle vragen en info kom gerust langs bij toeristeninfo No frills (tegenover hotel Astoria Playa) en vraag naar Kevin.

groeten en tot dan

2. heuvelhoorn

heuvelhoorn New Member

Lid geworden:
    24 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie mij helpen aan een mooie autoroute over het eiland. Ik wil graag een combinatie van mooi landschap, leuk plaatsje, eventuele een authentieke markt, citroenen zien, maar het moet ook voor de kinderen van 11 en 7 leuk zijn.

3. fritz wunderlich

fritz wunderlich New Member

Lid geworden:
    16 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Marianne,
    Er zijn een aantal mooie autoroutes.
    *Van Paguera naar Bunyola
    *Van Palma via Alcúdia/Cabo Formentor/La Calobra/Inca/Palma
    *Sineu/Petra/Porres/Lluckmajor/Algaida
    *Manacor/Capdepera/Torre de Canyamel/Cala Millor/Portocristo/Portocolom/Felanitx.
    Neem wel een routekaart mee en een reisgidsje over de wetenswaardigheden.
    Wat ook leuk is: Met de Rode Bliksem (antieke trein) van Palma naar Sóller door een schitterend landschap. Het stationnetje in Palma is niet ver van het grote busstation.
    Even goed opletten dan lukt het wel.
    Veel succes en een prettige vakantie.
    Fritz.

4. klajol-t

klajol-t New Member

Lid geworden:
    31 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan a.s woensdag 3-6 vanaf rotterdam naar mallorca heeft iemand ervaring met duiken op mallorca?
    Wij zijn er al een paar keer geweest maar hebben daar nog nooit gedoken!!

5. overkleeft47

overkleeft47 New Member

Lid geworden:
    10 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om met openbaar vervoer de plaatsen Alcudia, Formentor en Valldemosa
    te bezoeken ?

6. fritz wunderlich

Lid geworden:
    16 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het busstation van Palma un je een uitgebreide timetable vragen en zelf je uitstapjes plannen. Het plannen doe je ter plaatse (zin/mooi weer e.d.).
    Zelf er op uit....meer vrijheid in doen en laten !

7. hoemoet

hoemoet New Member

Lid geworden:
    16 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!
    Ik ga met mijn man en mijn 2 kinderen, een dochter van 17 en een zoon van 18, van 21 juli tot 29 juli naar Mallorca op vakantie. Weet iemand misschien de kosten van de excursies zo ongeveer? We zijn ook erg geinteresseert in meer informatie over de onderzeeër, kosten, wat het inhoud etc.
    M.v.g. Diny

8. annnnedv

annnnedv New Member

Lid geworden:
    29 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik en mijn vriend zijn naar mallorca geweest vorig jaar gaan dit jaar weer. Wij hebben de een van de vele grotten bezocht die er zijn was echt fantastisch een echte aanrader. Arta in Canyamel vond ik zelf een van de mooiste. Alleen ons hotel wat we via http://www.vakantiemallorca.nl/ hadden geboekt viel tegen (app. solimar), is er iemand die misschien wel een goeie ervaring heeft gehad met accomodatie? want willen dit jaar misschien weer gaan.

groetjes Annemarie

9. jgrverbakel

jgrverbakel New Member

Lid geworden:
    13 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi annemarie

wanneer wil je vertrekken?

Gr, Jeroen

10. mariandegraaf

mariandegraaf New Member

Lid geworden:
    24 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je in februari de excursie trein-boot -bus
    ook al doen. En wat kost deze excursie pp.

11. m-hulsman

m-hulsman New Member

Lid geworden:
    24 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Ik ga begin oktober met me vriend naar Mallorca alcudia, alleen is hij jarig als we daar zijn, ik zoek een leuk en origineel cadeau om wat te gaan doen heeft iemand misschien een tip idee voor me wat leuk is maar niet al te duur?

zou dit erg op prijs stellen.
    groetjes

12. fritz wunderlich

Lid geworden:
    16 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    In overleg met je hotel, neem daar kontakt op met een plaatselijk spaans muziekgroepje dat op een bijna onmenselijk vroeg uur in de morgen óp de verjaardag jullie beiden wakker schettert, op de slaapkamer.
    Origineel en hoeft niet persé veel te kosten!

13. thijsroelga

thijsroelga New Member

Lid geworden:
    22 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem de catamaran vanuit Colonia St Jordi of Palma. Reis van 5 uur langs mooie stranden, BBQ, gelegenheid tot snorkelen (apparatuur incl.), duiken, zwemmen ... geweldig. ca. 50euro pp

14. Shari

Shari New Member

Lid geworden:
    15 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

ik ga de 2de week van september met mijn vriend naar mallorca. Ik heb al enkele leuke dingen gelezen die je daar kan doen: grotten van Drach, jeepsafari,glasbodemboot,... wij zijn een jong koppel dus vinden zulke activiteiten zeker tof om te doen. Maar kan er iemand ons vertellen wat deze activiteiten ca. kosten?

Grtjs Shari

15. ajdegraaff

ajdegraaff New Member

Lid geworden:
    30 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan in sept naar Cala d'or. Zijn al vaker op Mallorca geweest, maar nog nooit met een boottocht meegaan. Zijn er nog meer leuke trips vanuit Cala d'or? (buiten de dagtocht met een Catamaran)

16. joy

joy New Member

Lid geworden:
    10 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Halllo,

wij gaan zelf voor het eerst in juli naar mallorca, San Agustin. nou wil ik weten of er mensen leuke excursies weten om wat meer van het eiland te kunnen ontdekken. leuke bezienswaardigheden..

Deel Deze Pagina