excursie luxor of cairo

Discussie in 'Sharm el Sheikh' gestart door angelavdloo, 22 dec 2009.

1. angelavdloo

angelavdloo New Member

Lid geworden:
    22 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan in februari naar Sharm el Sheikh en denken erover om een excursie te doen naar Cairo of Luxor. We zien alleen op tegen de lange reistijd. Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!

2. Miriam Kok

Miriam Kok New Member

Lid geworden:
    24 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai Angela,

Voor een excursie vanuit Sharm el Sheikh kun je tegenwoordig makkelijk én goedkoop al vanuit NL zelf je vliegticket naar Luxor en/of Cairo regelen via de website van Egyptair, www.egyptair.com

Als je op de openingspagina rechts bovenaan als landenkeuze “Egypte” aanklikt en niet “the Netherlands” is de prijs een stuk lager. Let er wel op dat de betaling moet plaatsvinden via de creditcard van één van de passagiers en je moet deze creditcard ook kunnen laten zien bij het inchecken.

Wij kunnen dan verder het privé vervoer met chauffeur en privé gids in Luxor en/of Cairo voor je regelen, terwijl je zelf mag kiezen welke bezienswaardigheden je wilt bezoeken. Je wordt tijdens deze excursie door onze vertegenwoordiger met een naambordje van het vliegveld opgehaald en die brengt je in contact met de – indien beschikbaar Nederlandstalige - gids. De privé airco minibus met chauffeur blijft ook na afloop van de excursie bij je en brengt je aan het eind van de dag weer terug naar het vliegveld.

Als je me per email op egypt@kingfishertours.com laat weten met hoeveel volwassenen en kinderen jullie zijn en wat je graag wilt zien stuur ik je vrijblijvend een offerte toe.

Groet uit Luxor,
    Miriam Kok

3. Rehab

Rehab New Member

Lid geworden:
    27 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Mochten mensen meer informatie willen dan kunnen jullie altijd bij Abdel Fattah El Nawawy telefoon : 0020235684161 / 62 of email : fatah_nawawy@hotmail.com / Sherif Hussein telefoon : 0020176331009

http://www.available-travel.com/

U mag mij ook mailen als u liever in het nederlands advies wilt.

4. Leon K

Leon K New Member

Lid geworden:
    7 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Reizen naar cairo kan idd ook met het vliegtuig
    dan is de reistijd hooguit een uur. (via egypt air)

ik persoonlijk hou niet van groeps excursies aangezien je net een legbatterij kip ben en je heb maximaal een half uurtje bij de piramides en dat soort dingen

dus kies OF een prive gids die de hele dag met je meegaat.. en 100% voor jou alle aandacht heeft.

of ga net als ik op de bonnefooi er heen
    (dus zelf ticket boeken vanuit sharm el sheik,
    aankomen op cairo airport,, taxi instappen, piramide eruit .. en de hele dag voor jezelf hebben) PAS OP!!! als je alleen gaat als vrouw is iets gevaarlijker ... zorg ook dat je ALTIJD een prijs van te voren afspreekt.. want het zijn nou eenmaal uitzuigers van toeristen.. maar een duidelijke nee is ook NEE

Veel plezier

Deel Deze Pagina