Eva air vraagje

Discussie in 'Thailand' gestart door Silvana, 16 okt 2012.

1. Silvana

Silvana New Member

Lid geworden:
    28 jun 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Vraagje vrienden van ons zijn 3 weken geleden naar thailand gegaan met eva air en werden 2 weken van te voren gebeld dat hun vlucht geannuleerd werd en 2 dagen eerder heen en 2 dagen eerder terug zouden vliegen.....

Uiteindelijk weer gebeld dat de vlucht toch gewoon door ging!!!!

Nu keek ik net even op schiphol en staat de vlucht van eva air voor vanavond ook geanuleerd is.

is er hier mis iemand die er verstand van heeft? Ik d8 namelijk dat eva alleen op donderdag en zaterdag vloog maar mis is dat inmiddels anders.....

2. Thaimo

Thaimo New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Verstand heb ik er niet van maar ik houd het ook al langer bij en mede daarom heb twijfel bij hen te boeken. Ik kan nl.in febr.echt maar 2 weken in een bepaalde periode en kan me dus niet veroorloven "even" 2 dagen eerder of later te vertrekken/terug te komen.

Eva vliegt op di.do. en zaterdag, op dit moment.
    5 jaar geleden vlogen wij op vrijdag heen en op woensdag 4 weken later terug.

Helaas kunnen ze gewoon kijken welk vliegtuig op welke dag niet al te vol zit en de reizigers verdelen over andere dagen zodat ze wel met vollere vliegtuigen reizen.

Ik vind het overigens een prettige maatschappij voor zo'n lange vlucht. Confortabeler dan bijv. Air Berlin waarmee ik 3x gevlogen ben.

3. Silvana

Silvana New Member

Lid geworden:
    28 jun 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa wij zijn 2 jaar geleden ook met eva gevlogen toen gelukkig niks gehad!!! En waren idd heel erg tevreden over eva!!!! Opzich maakt het voor ons niet heeeeeeel veel uit alleen met hotels die k al vast heb staan! Me planning zal k dan iets moeten aanpassen!!!
    Maar als nog vind k t wel raar dat het uberhaubt kan dat ze dat doen!!!! Gelukkig gaan we in november en begint dan het hoog seizoen weer een beetje dus ik ga er voor als nog wel vanuit dat t zo blijft ;) maar d8 vraag het is en of mensen het hebben meegemaakt!!!

4. jitsketje

jitsketje New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    ojeee.
    Ik vlieg ook met Eva en ik zit wel echt heel erg vast aan mijn data.
    Vlieg in December dus denk dat het wel mee zal vallen maar toch ga ik maar vast duimen, haha.

5. Thaimo

Thaimo New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, die kleine lettertjes hè. Volgens mij mogen ze t/m 72 uur vanalles veranderen.
    En in het hoogseizoen van Thailand (nov-maart) of ons hoogseizoen (juli/augustus) zullen deze veranderingen niet zo snel plaatsvinden.

6. Silvana

Silvana New Member

Lid geworden:
    28 jun 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee daar gaan we gewoon maar vanuit! En die vrienden van ons zijn uiteindelijk ook gewoon op de "normale" dagen gegaan dus zal vast wel goed komen!!!! Maar was benieuwd ;)

7. robbr

robbr New Member

Lid geworden:
    12 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals bijvoorbeeld bij China Airlines gebeurt neemt ook Eva Air zo af en toe te lege toestellen uit de dienstregeling en krijg je de keuze om eerder of later te vliegen.Ook wil er nog wel eens een onverwachte servicebeurt aan een vliegtuig op die route worden ingepland , met uiteraard hetzelfde gevolg.En meestal in het voor hun geheten laagseizoen dus...er valt weinig tegen te doen.

8. Daantje

Daantje New Member

Lid geworden:
    6 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kun je het beste op zaterdag vliegen, dan is het vaak wat drukker dan door de week.

9. Annelies

Annelies New Member

Lid geworden:
    14 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Typisch het probleem van laagseizoen en Eva is niet de enige maatschappij die dit doet. Zo zijn er veel meer.
    Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn vlucht verzet zou worden. Maar je hebt verder geen poot om op te staan.

Deel Deze Pagina