ervaringen met Alitalia naar Buenos Aires

Discussie in 'Argentinië' gestart door maas_ilse, 5 mrt 2008.

1. maas_ilse

maas_ilse New Member

Lid geworden:
    19 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom nu een ticket tegen voor euro 898,- van A'dam via Rome naar Buenos aires. Vertrek 12 dec, retour 16 januari.
    Hoe is het vliegen met Alitalia?

2. Mirthe en Michel

Mirthe en Michel New Member

Lid geworden:
    9 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet verkeerd, gemiddeld. Maar ze hebben wel prima overstap- en aankomsttijden. Ook vliegen ze met Boeing 777, hetgeen prima is.

Wel opletten; wij hadden na de doane in Buenos Aires lekker wijn ingeslagen. Dat wordt koelbloedig in beslag genomen in Italie.

Gr,
    Michel

3. maas_ilse

maas_ilse New Member

Lid geworden:
    19 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel voor je reactie.
    Ik denk ook maar dat we het gaan boeken....ik heb al zoveel tarieven gezien....en deze blijft de goedkoopste!

4. Guest16449

Guest16449 New Member

Lid geworden:
    25 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies dezelfde vluchten zijn te boeken via www.lan.com voor 787 euro. Ik hoop maar dat je nog niet hebt geboekt.
    Wel even de vlucht opknippen in segmenten:

Segment 1
    Friday 12 december 2008 16:45 Amsterdam (AMS) 19:00 Rome (FCO) AZ109

Segment 2
    Friday 12 december 2008 21:45 Rome (FCO) 08:50 (Saturday) Buenos Aires (EZE) AZ680

Segment 3
    Friday 16 january 2009 14:25 Buenos Aires (EZE) 06:10 (Saturday) Rome (FCO) AZ681

Segment 4
    Saturday 17 january 2009 09:05 Rome (FCO) 11:45 Amsterdam (AMS) AZ108

5. maas_ilse

maas_ilse New Member

Lid geworden:
    19 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Johan,
    Ik schrok al....vorig weekend hebben we geboekt....zojuist nog even op Lan gekeken, die 787 euro geeft ie als prijs, zonder taxes....daar komt dus nog bijna 100 euro bij. Per saldo nog steeds iets goedkoper als onze boeking, dus zeker de moeite waard....
    Het blijft een sport...zoeken naar een ticket!

Heb jij ook plannen om die kant op te gaan?

groeten Ilse

6. Guest16449

Guest16449 New Member

Lid geworden:
    25 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Ilse,

Ik wilde je alleen maar van dienst zijn, en niet laten schrikken. Maar de prijs van het ticket is toch echt 787 euro INCLUSIEF taxes (€ 709.00 fare minus € € 21.27 "Discount 3% LAN.com Europe" plus € 98.92 tax = € 786.65). Het spijt me, maar het is niet anders.
    Of ik plannen heb om die kant op te gaan? Ik ben net anderhalve week geleden teruggekomen van een fantastische reis, die is begonnen in Buenos Aires en is geeindigd in Rio de Janeiro.
    Wat betreft de prijs van mijn ticket en het verloop van de vlucht had ik ean mazzeltje. Zie:
    http://argentinie.reisforum.nl/topic/11667/1/budget-rondreis-3-weken?.html
    Laat je je voorpret niet ontnemen, omdat je iets teveel hebt betaald. Het is sowieso een mooi prijsje. Heel veel plezier toegewenst op je reis. En wat zijn jouw plannen?

Groetjes,
    Johan

7. maas_ilse

maas_ilse New Member

Lid geworden:
    19 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Johan,
    wij gaan half december voor 4,5 week die kant op. Buenos aires, naar het zuiden, doorsteekje naar Torres del Paine, omhoog naar Bariloche, met de tren patagonico naar de oostkust en als afsluiter Iguazu..we hebben al veel voorpret.....

En wat betreft het ticket.....de prijs die we nu betaald hebben vonden we okay....gezien de periode waarin we gaan. Het duurt nogw el even....maar dan heb je ook wat!

groetjes Ilse

8. HenkBuist@home.nl

HenkBuist@home.nl New Member

Lid geworden:
    2 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, we gaan van 11 oktober tot 5 november naar argentinie.
    Wat wij gedaan hebben ( en wel vaker doen) is landen in de ene stad en terugvliegen via een andere stad. In dit geval landen we in Santiago(chili) en vertrekken we via BA.In dit geval maken we dus een leuke tocht met een bus over de Andes naar Mendoza. Het voordeel hiervan is dat je geen cirklel hoeft te maken.
    We hebben 1900 betaalt voor 2 tickets bij Iberia. Groet Henk en miranda

9. hallo@hotmail.com

hallo@hotmail.com New Member

Lid geworden:
    23 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Iberia, is in het geheel geen aanrader. Aerolinias argentinas hadden ze in een enorme schuld gebracht, Terwijl ze vroeger behoorde tot de beste airlines van de wereld! Gelukkig heeft de Argentijnse regering hem weer opgekocht.
    Vliegen met Aerolinias Argentinas is NU redelijk voor een lage prijs.
    Alitalia is ook een hele goede goedkope met goede service en de meeste mogelijkheden op de beeld scherm.

Andere mogelijkheden zijn:

- Air Europe
    - Lufthansa
    - British Airways

Deel Deze Pagina