ervaring gezocht , Bali, Lombok, Nusa Penida

Discussie in 'Indonesië' gestart door Michaella, 6 feb 2015.

1. Michaella

Michaella New Member

Lid geworden:
    4 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan ons helpen met advies. Van de zomer ga ik met mijn zoon naar Indonesie. Dit is een route die ik heb bedacht:Van Bali, naar Lombok dan Gill en terug via Nusa Penida naar Bali. Is dit een haalbare reis in 3 weken? Wij zoeken rustige accomodatie's aan het strand om daar vandaan de omgeving te bekijken. Ik ben nog nooit in Azie geweest dus ben blij met alle tips. Hoop dat jullie mij wijzer kunnen maken.

2. Globaltraveler

Globaltraveler New Member

Lid geworden:
    4 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag Michaella, Je zou even contact kunnen opnemen met Charlotte Peeters. Zij is Nederlandse van origine en woont in Yogyakarta en is getrouwd met een Indonesische man. Samen hebben zij een lokaal reisagentschap waar je tours door Indonesië kunt boeken. Je kunt er bv ook een gids boeken met wie je op pad kunt voor een of meerdere dagen. Zij kan je als beste adviseren omdat zij er woont. Je vindt haar via de website van TravelMoodz.com, die reizigers rechtstreeks verbindt met lokale gidsen wereldwijd. Je kunt Charlotte via de volgende link rechtstreeks benaderen en vrijblijvend om advies vragen:
    http://www.travelmoodz.com/nl/reisprofessional/charlotte-peeters

Veel plezier met alle voorbereidingen!

Deel Deze Pagina