eind maart mallorca (weer)

Discussie in 'Mallorca' gestart door ookik, 13 jan 2010.

1. ookik

ookik New Member

Lid geworden:
    31 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij denken er over om eind maart naar mallorca te gaan. We zijn er nog nooit geweest en dus geen idee hoe t weer in de praktijk dan is.
    Begrijp dat t best fris kan zijn nog?
    Veel leter kunnen we echter niet gaan ivm zwangerschap.

2. chan

chan New Member

Lid geworden:
    14 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi mayo

ik wil ook gaan naar mallorca
    heb pas een dochtertje gekregen en we willen graag naar de kanten van het oosten
    schynt erg leuk te zyn voor kleine kinderen alhoewel jij deze nog niet hebt , maar met een zwangerschap kun je wel wat rust gebruiken
    laat me weten hoe het was en hoe jy het ervaren hebt
    fyne vakantie

3. PatrickOpReis

PatrickOpReis New Member

Lid geworden:
    7 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reis elk jaar in Maart naar Mallorca en zoek dan eigenlijk altijd de rustigste plekjes op, ik boek dan altijd via www.fincabalear.de . De site is wel in het duits maar je kunt gewoon een aanvraag versturen in het nederlands en je krijgt heel snel reactie (geloof me dat is niet standaard bij de meeste aanbieders). De aangeboden finca's zijn geweldig (altijd rustig/afgelegen) en in elke prijsklasse wel een aanbod! Ik ben in elk geval een fan geworden. Het weer in deze periode van het jaar kan wel een beetje onstuimig zijn, we hebben al eens 25 graden gehad maar ook al eens 9... Het is wel zo dat de lente vroeg begint op Mallorca; in Maart staan de meeste bomen al in bloei, alleen daarvoor ga ik elke jaar weer terug; echt geweldig!

4. Mats1989

Mats1989 New Member

Lid geworden:
    23 nov 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Een leuke website met alle informatie over het klimaat is: http://www.informatiemallorca.nl/algemene-informatie/klimaat-en-reistijd . Hier wordt goed uitgelegd wanneer je het beste naar mallorca kunt reizen.

Deel Deze Pagina