Een geweldig bed & breakfast adres in Amman

Discussie in 'Jordanië' gestart door Chiel van de Straat, 8 jan 2009.

1. Chiel van de Straat

Chiel van de Straat New Member

Lid geworden:
    8 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen november een paar nachten in bed & breakfast (Sherina B&B) overnacht. Echt waar, de service is super. Erg gastvrije mensen en de kamers lijken wel op die van een 5-sterren hotel. Ik raad het iedereen aan die graag naar Jordanië wil om hier naartoe te gaan als je voor een mooi prijsje wilt genieten van dit mooie land. Kijk maar eens op www.vakantiejordanie.com.

2. linda_mooy

linda_mooy New Member

Lid geworden:
    10 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om te lezen, mijn vriend en ik gaan in september daarheen!

3. Danielle

Danielle New Member

Lid geworden:
    20 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben toch maar voor een reis op maat gekozen bij www.jordaniereizen.nl

Gaan komende maand ben heel benieuwd. Krijg erg veel zin als ik naar ons mooie programma kijk!

4. Discover Jordan

Discover Jordan New Member

Lid geworden:
    3 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nieuwsgierig geworden naar dit fascinerende en meest veilige land van het Midden-Oosten? Het gedreven team van Discover Jordan staat voor u klaar om u een onvergetelijke reis te bezorgen die volledig aangepast kan worden aan al uw wensen. Kamperen in de Wadi Rum woestijn met de oorspronkelijke bewoners de bedoeienen, je laten overdonderen door de pracht van Petra of duiken in de Rode Zee? Geen probleem: www.discoverjordan.com of Discover Jordan Tours op facebook!

Deel Deze Pagina