Directe vlucht Salta - Iguaz� (en vice versa)

Discussie in 'Argentinië' gestart door Heart of Argentina Travel, 3 mei 2009.

1. Heart of Argentina Travel

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws voor reizigers in het noorden van Argentinië: vanaf vorige week is het niet meer nodig om 24 uur in een bus te zitten om van Iguazú naar Salta te gaan óf om altijd via Buenos Aires te moeten vliegen, want je kunt nu rechtstreeks vliegen met Andes Líneas Aéreas op dit traject.

Vluchten op maandag, woensdag en vrijdag: vertrek Salta om 11.00 uur, aankomst Iguazú om 12.45 Retour Iguazú - Salta op dezelfde dagen: vertrek 16.00 uur, aankomst Salta 17.45 uur

Meer info op de website van Andes: www.andesonline.com

Nu is er helemaal geen excuus meer om het schitterend noorden van dit land niet te bezoeken! groet, Jan

2. Iefke van Unen

Iefke van Unen New Member

Lid geworden:
    24 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha medereizigers!

Ik ben vorige week met Andes van Salta naar Iguazu gevlogen en ben erg tevreden. Ik had met creditcard geboekt via internet, dan krijg je in je email alleen een betalingbevestiging maar geen e-ticket. Dit is een beetje verwarrend maar eenmaal op het vliegveld aangekomen was alles goed geregeld en stond ik gewoon op de passagierslijst. Er waren ongeveer 15 vliegtuigstoelen per persoon want nog niet zoveel mensen hebben dit ontdekt. Ik vond het een heel goed alternatief voor de bus!

Groetjes,
    Iefke

3. ilse_pils

ilse_pils New Member

Lid geworden:
    12 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    beste iefke, ik zie dat jij via andes van Iguazu naar salta bent gevlogen en dat je hebt geboekt via internet. wij willen dat ook gaan doen. We kunnen op de site andesonline.com niet vinden hoe we kunnen reserveren kan jij ons dat uitleggen waar en hoe je geboekt hebt? bedankt! groetjes ilse en jeanet

4. Heart of Argentina Travel

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0

Ter info: Andes Líneas Aéreas vliegt nog steeds direct tussen Iguazú en Salta, maar i.p.v. drie keer per week (ma/wo/vrij) is de frequentie terug gebracht naar twee maal per week (ma/vrij). Meer info over de tijden hier: www.andesonline.com/regular_misiones.php

groet,
    Jan

5. ilse_pils

ilse_pils New Member

Lid geworden:
    12 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    beste Jan en Iefke, bedankt voor het antwoord, maar mijn vraag is: hoe kan je boeken via de site van andesonline.com? dat kan ik nergens vinden. Ik heb ze ook al via het contact formulier een mail verzonden maar geen antwoord gekregen! Iefke schrijft ik heb geboekt met mijn credit card! weet iemand hoe?Enorm bedankt!
    Groetjes

6. Heart of Argentina Travel

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hola Ilse,

Ik heb zelf nooit een reis geboekt op de website, echter ik ken velen die dit wel hebben gedaan. Op de site zie ik dat je wel informatie in het Engels kunt opvragen over vluchten en prijzen, maar niet kunt boeken. Hiervoor moet je in het Spaans naar "Home".
    Kies "Ida" voor een enkele reis of "Ida y Vuelta" voor een retour. Ook moet je "Tarifas para no Residentes" aanvinken (betekent tarief voor buitenlanders). De rest wijst zich volgens mij vanzelf, zeker met een woordenboek Spaans - NL op schoot.
    Je betaalt met een credit card. Het is belangrijk te weten dat Andes géén e-tickets uitgeeft, je checkt in op het vliegveld met alleen je paspoort.

Voor meer informatie en tips zie ook de thread op Wereldwijzer: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=66521

Suerte,
    Jan

7. johanchristien

johanchristien New Member

Lid geworden:
    11 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist geprobeerd op de andes site om vluchten op te vragen en of te reserveren, bij alles wat ik doe welk traject ook zegt hij ik heb geen vlucht gevonden....iemand nog meer problemen daar mee, hij meld dat overigens in het spaans ( spreek ik)

8. johanchristien

johanchristien New Member

Lid geworden:
    11 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er al uit! ;-)

9. FWieldraaijer

FWieldraaijer New Member

Lid geworden:
    8 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Ik krijg ook steeds die melding dat er geen vluchten zijn, terwijl ze wel in het vluchtschema staan aangegeven.

10. Tipica Reizen

Tipica Reizen New Member

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Let er op dat ze alleen op maandag en vrijdag vliegen! Waarschijnlijk gaat het daar mis? Ik heb al voor vele klanten deze vluchten gewoon via de site geboekt, zonder problemen...

Deel Deze Pagina