claim tap air

Discussie in 'Fortaleza' gestart door r.kroeze, 19 okt 2007.

1. r.kroeze

r.kroeze New Member

Lid geworden:
    18 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    zo weer eens gelukt vertraging van 8uur op lissabon en euclaim er op af gestuurd en weer een paar honderd euro terug .
    zo moet het pak tap air aan ze betalen wel
    maar let wel ik ga er nooit meer mee

kloothommels

2. vroegop

vroegop New Member

Lid geworden:
    27 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hi tukkerteam
    Welke verbinding had je vertraging, terugweg van de aansluiting Lissabon A'dam (s'morgens)?

3. r.kroeze

r.kroeze New Member

Lid geworden:
    18 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    de terug weg en die mist je bijna altijd maar gewoon een claim indienen bij euclaim en het komt goed vooral als je om de nabij 7uur in de morgen ariveert dan krijg je geld en daar lieg ik niet om zelf gedaan
    de heen weg gaat wel maar terugweg hopeloos vaak

4. roger.br

roger.br New Member

Lid geworden:
    21 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    euh, euclaim, heb je een wat preciezere omschrijving of (internet) adres?

thanks,

5. salseros

salseros New Member

Lid geworden:
    21 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit van google gehoord roger?

www.euclaim.com

6. peregrino@zonnet.nl

peregrino@zonnet.nl New Member

Lid geworden:
    3 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar jaar terug had ik hetzelfde. Heb niet stil gestaan bij de optie van een claim. Volgende keer wel.

Ik was op dat moment onderweg met mijn dochter en haar moeder.
    Omdat zo lang wachten op een luchthaven met bovengenoemde niet gepast is vroeg ik een hotel.
    Deze kreeg ik pas nadat ik mijn tanden liet zien. Ze gaven me drie vouchers; 1 maaltijd, 2 transfer hotel/ luchthaven, 3 hotel.
    Toen we in de taxi gingen zitten en ik de transfer voucher liet zien weigerde de chauffeur ons te vervoeren omdat hij hier te weinig aan zou verdienen. Ondanks ik weer mijn tanden liet zien hielp dit niet.
    We zijn daarna in een andere taxi gestapt. Gezegd naar welk hotel we moesten daar pas de transfervoucher te voorschijn getoverd.

Voor de rest wel tevreden over TAP.

7. roger.br

roger.br New Member

Lid geworden:
    21 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag Salseros,
    nee, nogh nooit, mar nu dus wel, heb hem opgeslagen bij d efav's,

bedankt,

Roger

8. fortalu

fortalu New Member

Lid geworden:
    28 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag zou ik van je willen weten of het alleen om het missen van je aansluiting ging. Ik kreeg net te horen van EU claim dat ze mij niet kunnen helpen omdat er niet genoeg tijd was om te boarden of in te checken omdat de vlucht vertraagd vanuit Fortaleza kwam. En dit niet opgenomen was in de EU verordening en ze dit dus niet kunnen claimen. Hoezo heb jij het dan wel vergoed gekregen???? Ik heb nl. ook de aansluiting van 's ochtends gemist en ben omgeboekt naar de vlucht van de middag....

9. r.kroeze

r.kroeze New Member

Lid geworden:
    18 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi ingrid
    ik was wel op tijd in lissabon maar ze hadden mij al omgeboekt omdat ze dachten dat de vlucht vanuit fortaleza niet op tijd zou aan komen .
    ik was daar ruim optijd in lissabon iets over 7 en de vlucht zou weggaan om 7.45 dus tijd genoeg
    zo doende kreeg ik het terug,als je te laat uit fortaleza vertrekt dan boeken ze je over en dan heb je heeel weinig meer in te brengen alleen als je nog ongeveer 40 min hebt om over te stappen dan krijg je wat terug

groetjes tukkerteam

10. wra

wra New Member

Lid geworden:
    22 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarbij verkopen ze gewoon de plaatsen die al verkocht zijn, van de ochtendvlucht, nog een keer.

De gereserveerde ochtwendplaatsen worden meestal verkocht als er s'middags genoeg plaats is.

Ikzelf heb meegemaakt dat TAP in Fortaleza op tijd aankwam en dat ze de vlucht hier gewoon hebben opgehouden om niet op tijd aan te komen in Lissabon.
    Het excuus van de captain was dat ze aan het wachten waren op enkele passagiers van een andere vlucht.....maar er was helemaal geen andere vlucht.
    Zat voorin dus kon duidelijk zien dat er niemand meer instapte.

Na achteruit gedouwd te zijn, bleef het toestel ook nog eens 10 minuten extra staan en ook niet om een ander te laten landen, maar om gewoon tijd te rekken.

Toen we dus eindelijk om 07.15 aankwamen, stond er niemand voor Amsterdam bij de trap.
    We konden dus gewoon overboeken naar de middagvlucht.

Ze hadden waarschijnlijk alle plaatsen al verkocht. Zo krijgen ze dus de middagvlucht vol.

Ook de maaltijd die ze in Lissabon aanbieden, die zet je normaal nog niet voor je hond neer.
    Een soep van peenwater was het voorgerecht...reukloos en smaakloos.
    Verdere gerechten heb ik maar niet meer afgewacht.

11. ferry100@hotmail.com

Lid geworden:
    23 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp, en je wordt in Fortaleza al omgeboekt, op een andere vlucht, zoals ik toen had, van lissabon naar porto, en van porto naar a'dam, die vlucht was toen trouwens ook nooit te halen, heb je er geen recht op.

12. r.kroeze

r.kroeze New Member

Lid geworden:
    18 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik niet ik heb een kleine 8 uur in lissabon gestaan en daar heb ik een claim op gelegt en heb er een paar honderd euro voor terug gekregen

13. h.londen

h.londen New Member

Lid geworden:
    8 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste fortalezagangers ook ik heb een aanvraag ingediend bij euclaim volgens hun calculator zou ik 600 euro terug kunnen krijgen. Mijn vriendin was door een staking van de piloten vorige week bijna 24 uur later op schiphol, en heeft moeten overnachten in lissabon.Ik heb alles ingediend bij euclaim in Dieren nu afwachten of ook de 600 terug komt, we houden jullie op de hoogte
    gr Henri

14. ouwe fortaganger

ouwe fortaganger New Member

Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ja het heeft TAP weer een paar duiten gekost. Via het reisbureau waar de vluchten zijn geboekt, een claim laten leggen. Kost ze toch weer €600,00.

15. hebtieniet@tiswat.nl

Lid geworden:
    28 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou nou,
    Je moet het allemaal maar geloven.

16. enschede110@hotmail.com

Lid geworden:
    6 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    idd sponzzo,volgens mij en ben er al een paar keer goed uitgezocht krijg je bij een vertraging van 8 uur zoals 'tukkerteam' vermeld echt geen paar honderd euro terug.Ik heb via arkefly div keren vertraging rond de acht uur gehad,maar zowel euclaim als andere instanties zeggen dat ik geen recht op een financiele vergoeding zal hebben.

17. hebtieniet@tiswat.nl

Lid geworden:
    28 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij "TukkerTEAM" zou je toch denken aan een, op z'n minst, elftal of zo.
    Maar hij heeft het altijd over "ik".
    Dus waarschijnlijk zoiets als "Wij Koningin Juliana/Beatrix der Nederlanden".
    Een gespleten, fantaserende, eenzame wanker lijkt mij.

18. enschede110@hotmail.com

Lid geworden:
    6 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    hij doet de naam tukker ten schande!!!!

19. hebtieniet@tiswat.nl

Lid geworden:
    28 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat een schande.
    Overigens kan ik uitstekend met NORMALE Tukkers overweg. Een beugelflesje G. erbij bijv.
    Ook te koop bij de Braziliaanse Sam's Clubs.
    Zelfs de grote mega fles (1,5 liter) hebben ze, zo'n R$ 30,00.
    Maar ja, als je elke reis effe 600 Euries van de TAP terug claimed, dan moet dat, de prijs, geen bezwaar zijn.

20. r.kroeze

r.kroeze New Member

Lid geworden:
    18 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    ja manne je hoeft het niet te geloven maar laat het uitzoeken als je 8uur vertraging hebt en dan kom je er achter .wij hadden geboekt bij tapp air bij arkefly weet ik niet hoe de regels zijn maar we hebben wel het geld terug gekregen terwel we op tijd in lissabon waren en dan niet mee konden naar amsterdam en daar de claim neer gelegt en dan komt het wel goed

groeten de tukkers

Deel Deze Pagina