Chauffer/ gids Java

Discussie in 'Indonesië' gestart door jakartagangers, 4 okt 2008.

1. jakartagangers

jakartagangers New Member

Lid geworden:
    4 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken een goede chauffeur die door heel Java rijdt en tevens een goede gids is. Voor meer informatie en/of zijn e-mail adres neem gerust contact met mij op.

2. jakartagangers

jakartagangers New Member

Lid geworden:
    4 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die direct contact op willen nemen met deze chauffeur! Zijn naam is Djealani en zijn e-mail adres is: kojel1974@yahoo.co.id.
    Ikzelf kan ook al wat meer informatie geven: jakartagangers@gmail.com

3. djaelani

djaelani New Member

Lid geworden:
    30 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    kojel1974@yahoo.co.id

4. djaelani

djaelani New Member

Lid geworden:
    30 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    I 'm djaelani. indonesian tour driver and guide if you need my service please contact:kojel1974@yahoo.co.id or Annette jakartagangers@gmail.com
    Mobile: +6281210825415

5. djaelani

djaelani New Member

Lid geworden:
    30 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    I 'm djaelani from indonesia. I am indonesian tour driver and guide. if you need my service please contact:kojel1974@yahoo.co.id or Annette jakartagangers@gmail.com
    Mobile: +6281210825415

6. djaelani

djaelani New Member

Lid geworden:
    30 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    to see me clearly please visit: www.remaja1974.blogspot.com
    from Djaelani indonesia

7. djaelani

djaelani New Member

Lid geworden:
    30 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello I am djaelani from Indonesia. I am tourist driver so Please contact me if you need driver to traveling in Java:
    kojel1974@yahoo.co.id

8. kroon01

kroon01 New Member

Lid geworden:
    11 nov 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Als nog iemand op zoek is naar een goede gids, dan kan ik Nivory van harte aanbevelen. We hebben een rondreis met hem over Java gemaakt van 10 dagen.

Wij betaalden p.p. 35 euro (inclusief: auto, chauffeur, gids, benzine, tol, overnachting guesthouse, ontbijt).

Alleen exclusief toeristische attracties (maar die kosten niets) en eten (ook dat is maar 5 euro per dag).

Mail ff als je meer info wilt: kroon01@hotmail.com. Hij is volledig betrouwbaar en spreekt zelfs Nederland.

9. Ronald & Marieke

Ronald & Marieke New Member

Lid geworden:
    22 nov 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier ook nog een goede nederlands sprekende gids. Wij hebben 8 dagen met hem gereisd en wij vonden hem erg prettig. Vriendelijk maar ging bijvoorbeeld wel apart eten, vonden wij wel fijn, je wilt ook af en toe met zn tweeen zijn! Hij kende ook erg veel mensen. Hier zijn gegevens:
    Gator Trenggono
    pasar ikan no 1
    maritiem museum
    jakarta 14440
    indonesia
    tel: 085217634281

10. r_alders

r_alders New Member

Lid geworden:
    31 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben afgelopen jaar een geweldige vakantie gehad in Indonesie. De eerste twee weken hebben we op Java rondgetrokken met een prive chauffeur. Omdat ons dit met hem zo ontzettend goed is bevallen kunnen wij hem aan iedereen aanraden. Hij weet ontzettend veel, is erg aardig en vooral heel erg goed te vertrouwen! Ik heb direct na onze vakantie dan ook een site voor hem gemaakt;

WWW.JAVAGIDS.TK

Hierop zijn de contactgegevens van hem te vinden.

11. djaelani

djaelani New Member

Lid geworden:
    30 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Djaelani,

Hier alles goed! The winter is getting to his end again, fortunately! :) We had a freeze period from almost 2 months this year and really a lot of snow!
    How are you doing? Still busy with your tours although it's low season?
    Erik Jan and I have been married in december! Check the attached picture :)

For what about your question, here is our opinion:
    1. The trip: very good, we saw the most things we wanted to. Only the show in Bandung with the anglung we didn't like so much;
    2. The service: Excellent. You really know what service means, little things like tea and biscuits in the car we really appreciated.
    3. the car: very good. The most important thing is the aorconditioning and that worked very well! ;)
    4. Tour arrangement: very good. You were very helpful with everything like arranging hotels etc.

Hope you have sufficient information with above and if you want to know some more, just let me know.

Best Regards,

Erik Jan & Erika

12. djaelani

djaelani New Member

Lid geworden:
    30 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    To whom it concerns

I have made a very nice journey in Java with my son to find back the places of my roots, which lay in the after war history of the Dutch in Java.
    We were very lucky and pleased to have Djaelani Jay as our driver and guide for the period of about 10 days on Java.
    He made our trip unforgettable and did everything to help us to find the old houses and addresses in Bogor and in the beautiful town of Bandoeng. We liked his company very much and furthermore.. he is a very good and calm driver. My son shared a lot of jokes with him…
    We hope in the future, if we come back to Indonesia, to invite him again to drive us around the beautiful islands!

Maggy van de Graaf-Doolhoff
    The Hague
    The Netherlands,
    Tel. 00-31703244603

March 1, 2010

13. wilhelmien

wilhelmien New Member

Lid geworden:
    23 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben momenteel contact met Budi van Budi Tours en gaan met hen in zee. Het eerste contact per mail was goed en proffesioneel.

14. nanki

nanki New Member

Lid geworden:
    30 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn ons aan het voorbereiden op onze 60-daagse reis: Bangkok/Maleisie/Indonesië-Java-Bali. Het meeste hebben we al zelf geregeld alleen het deel over Java is nog niet compleet. Wij willen dit per auto/minivan afleggen, behalve het deel tussen Bandung en Yogya willen wij met de "eksekutieve"trein doen. Periode 21 februari aankomst Jakarta.
    6 maart 2011 aankomst Lovina. (13 overnachtingen).

Wij dachten:
    4 overnachtingen Jakarta/Bogor/Bandung
    3 overnachtingen Yogyakarta (hotel is al geregeld)
    2 overnachtingen Surabaya
    Dan hebben we nog 4 overnachtingen die we moeten indelen. Bromotour willen we NIET doen.
    Wel: Plantages, tempels en lokale bevolking etc. Wie heeft een goed idee ?

Wat betreft de reis zijn we op zoek naar een goede auto met genoeg ruimte voor 4 personen en bagage. Een een rustige "safe driver-gids".
    uiteraard aardig Engels-sprekend, Nederlands- sprekend is een pré.

Wie heeft onlangs een soortgelijke tour gedaan en kan ons adviseren, omtrent de kosten en advies voor een goede en betrouwbare auto/chauffeur. Eventueel 1 voor het traject Jakarta-Bandung en 1 voor Yogja naar Lovina ?

Hoe betaal je e.e.a. Vooruit of ter plekke?

15. crkoopman_

crkoopman_ New Member

Lid geworden:
    10 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi forumleden,

Wij 'mijn vrouw en ik' zijn inmiddels alweer terug van een zeer mooie reis door java (2 weken) en Bali (2 weken).

En dat hebben we mogen doen met Agus.

Agus is goed engels sprekende chauffeur/gids, heeft 2 kleine kinderen en een lieve vrouw.
    Een zeer vriendelijke en grappige chauffeur, hij heeft ons echt heeell veel verteld over java enz. en is ook altijd in voor een grapje of een goed gesprek.

Dus als je een fijne chauffeur zoekt, stuur hem gerust een mail op:

aguskudratutullahyahoo.co.id

Geen probleem als je in de avond nog ergens heen wilt, hij fungeerde bij ons ook nog als gids, dit was toch wel fijn.
    Op het einde van de reis hebben we hem nog wat leuke/nuttige dingen meegegeven.

Ook kunt u mij mailen voor vragen: crkoopman_hotmail.com

16. Lex Romeijn

Lex Romeijn New Member

Lid geworden:
    13 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Nanki,
    Ik ken een hele goede gids,die veel ervaring heeft en zeer flexibel is,Hij komt zelf uit Bogor en is al heel lang gids ,heeft ook voor nederlandse touroperators gewerkt,maar werkt nu voor zichzelf.Hij spreekt nederlands enik wil je graag met hem in contact brengen,echter is mij niet helemaal duidelijk welk deel van je reis jullie nog willen invullen en hoeveel dagen.Misschien handig als jullie me even bellen zodat ik meer info kan geven over hem en jullie over je reis. Mijn tel nr is 06 16207986

17. Greta en Johan

Greta en Johan New Member

Lid geworden:
    6 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste lezers,

Wij zullen een 3 weekse reis maken van java naar bali en gili eilanden. Voor Java (6 juni tot 15 juni) zijn wij op zoek naar een gids die ons kan helpen met onze rondreis. Ons reisschema is al bekend en weten voor een groot deel wat we willen zien.
    We hebben nog geen hotels geboekt, want dat willen we ter plaatse regelen.

Kan iemand ons helpen aan een gids die van Jakarta samen met ons (2 pers) naar Kalibaru wilt reizen (ongeveer 10 dgn)

We horen het graag

18. famvhelvoort

famvhelvoort New Member

Lid geworden:
    11 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij willen graag de laatste week van juni van Yogyakarta naar Kalibaru (3 volwassenen en 2 kinderne van 9 en 11). Wie weet er een goede chauffeur/gids met een auto die groot genoeg is om ons allemaal te vervoeren en die bij voorkeur ook wat Nederlands spreekt?

19. Lex Romeijn

Lex Romeijn New Member

Lid geworden:
    13 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Greta en Johan,

Ik weet een goede gids,hij heet Rachman Friatna en hij kan jullie vervoer verzorgen.Hij is gids en reisleider en heeft ook een eigen website,www.rachmantravel.com
    Voor referenties kan je kijken op deze site onder zoekt U een goede gids op Java.
    Voor meer vragen kunt U bij mij terecht, tel 0616207986 of E-mailen naar a.romijn@quicknet.nl Ik hoor graag van jullie

20. Lex Romeijn

Lex Romeijn New Member

Lid geworden:
    13 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste familie van Helvoort,

Ik weet een goede gids,hij heet Rachman Friatna en hij kan jullie vervoer verzorgen.Hij spreekt nederlands, heeft ook een eigen website,www.rachmantravel.com
    Voor referenties kunt U kijken op deze site onder zoekt U een goede gids op Java.
    Voor meer vragen kunt U bij mij terecht, tel 0616207986 of E-mailen naar a.romijn@quicknet.nl Ik hoor graag van jullie

Deel Deze Pagina