brasilian passport aanvragen????

Discussie in 'Brazilië' gestart door marco12, 18 mrt 2010.

1. borbelius

borbelius New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    voor eenieder die het niet weet is een Gaucho is niet allen een zuiderling, maar vooral een man uit het zuiden die tijdens de lange eenzame nachten zijn cu geeft aan een andere Gaucho.....!

In dat opzicht zeer plezant dat onze Gaucha er met volle teugen van geniet..........

2. Hazel

Hazel New Member

Lid geworden:
    10 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Orkut beste Gaúcho, is dat waar al die hersendode Brazilianen in de cyberlans hun geld aan het verspillen zijn??? Oeps ja je kunt nu best naar Brazilië emigreren nu je met losse handen achter je computer met Orkut kunt zitten.

3. Ga�cho

Ga�cho New Member

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    @boborletinha linda,

Aangezien je er alles van weet zal ik zeggen kom maar mijn knul. Je zult er geen spijt van krijgen. Bij mij heb je het beter dan in een Braziliaans gevangenis.

;-)

Je weet alles van

4. christina05@live.nl

christina05@live.nl New Member

Lid geworden:
    8 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Hazel

''Huh? Orkut beste Gaúcho, is dat waar al die hersendode Brazilianen in de cyberlans hun geld aan het verspillen zijn???''

(app)

nu mag je mij uit gaan leggen hóe je daar geld verspilt.... want dat heb ik op orkut nog niet ontdekt :)

5. Hazel

Hazel New Member

Lid geworden:
    10 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Braziliaanse die Orkoetjie niet kent? onder welke steen kom jij vandaan gekropen.

Loop een een cyberlan binnen in Brazilië, daar zitten de meiden allemaal op dabbayoe dabbayoe dabbayoe poento orkeoetjie poento kom poento beer rie, of emme esse ennie, kost hun 1 -4 Reaies per uur, maar die investering is snel terugverdient als ze een of meerdere Huilandse namorada aan de haak slaan. (Zie Gaúchos baleia)

6. Ga�cho

Ga�cho New Member

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0

@Hazel,

Ja en die van jou is een piranha hahahahahahahahahahahahaha

haphaphaphap mordeu no seu rabo holandês hahahahahahaha

E depois um ponta pé no seu cú hihihihihihihi

7. Ga�cho

Ga�cho New Member

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    @christina

Tu ainda vai descrobrir mais coisas de Hazel que vc pensa: nóssa é mesmo? Existe isso?

Ou neste caso em cima: ou que é isso?

8. christina05@live.nl

Lid geworden:
    8 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    @ hazel

hahah heb je mij horen zeggen dat ik orkut niet ken? ;) ik vraag me alleen af hoezo mensen daar geld aan uit geven...:D
    Maar goed ik zie het al...zo kan je natuurlijk gelijk zien met wat voor brazilianen jij omgaat :d

9. christina05@live.nl

Lid geworden:
    8 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Gaucho

Ele tem um monte de tempo livre para observar tudo isso. Aparentemente ele não tem dinheiro para um computador em casa então ele deve usar um Cyber Café :D

10. Hazel

Hazel New Member

Lid geworden:
    10 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor peop praten jullie nou? ik snap er niks van. Dieze kind of soort postings zouden Filho da mae.prohibidade moeten worden. Filho/a da mae.

Ik al morgen eens iets in mijn moerstaal (arabisch/deutsch) ´psten.

En es se det nog neet door hubs den geis ze lekker trukk noa dien landj wo se hielmoal niks veurstelts en binne ein joar twiei meter onger de grondj liks mit diene dikke nak.

11. borbelius

borbelius New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gaucho,

ben blij dat je mij je cu aanbied ipv dat ik vele vrienden krijg die de mijne willen........

ga zelf echter liever voor een pe......

hoop dat je de teleurstelling kan verwerken.....

um brassa na trais

12. Marcus

Marcus New Member

Lid geworden:
    7 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onnozelen zijn jullie toch.
    Bel de IND, bel het consulaat te Sampa of desnoods de Ambassade van het Koninkrijk der Nederlanden.
    Trek dan uw conclusie ipv hier een soort van bitch-fight uit te gaan voeren stelletje halve garen. En hen die zich aangesproken mogen voelen........trek uw plan.

Er word een vraag gesteld over iets, en ene hansworst vern**kt het weer. Zoals in vele topics alhier.

Is het zo moeilijk een gewoon antwoord te geven? Of is dat teveel gevraagd ipv de spellings-nazi of de provocateur uit te gaan hangen?

Get a life man!

13. reikigroepstedebroec@hotmail.com

Lid geworden:
    27 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    ja Marco hou het maar bij een Nederlands paspoort als je de brasiliaanse nationaliteit aan neemt ben je al je rechten kwijt zoals je opgebouwde pensioen rechten of heb je geld zat?????

14. Marcus

Marcus New Member

Lid geworden:
    7 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    INDIEN getrouwd met Braziliaanse ben je dus NIET de NL Nationaliteit kwijt.
    Informeer je eens ipv te lullen in de ruimte.

Hoe kan het dan dat ik naast de BR tevens de NL nationaliteit heb? Rare politiepet, hoe kan dat?

15. marco12

marco12 New Member

Lid geworden:
    3 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even geinformeerd....met je brasiliaanse RNE Card (ID - Card) kan je vrij reizen door S- America..dus heb je geen nederlandse of brasiliaanse paspoort nodig....maar ik ga toch een brasiliaanse paspoort aanvragen

Deel Deze Pagina