Boeken bij Gol

Discussie in 'Brazilië' gestart door dapmellink, 19 aug 2008.

1. dapmellink

dapmellink New Member

Lid geworden:
    2 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik probeer een binnenlandse vlucht te boeken bij GOL maar het lukt niet grrrrr. als ik mastercard aanklik, daarna het nummer mijn naam en nog een nummer en dan submit accepteert hij het niet. heeft iemand hier ervaring mee? hoe kan ik dit oplossen?
    alvast bedankt!

groetjes daphne

2. sven.veer

sven.veer New Member

Lid geworden:
    25 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan je internationaal alleen bij gol boeken met een AMEX kaart.

3. Guest16449

Guest16449 New Member

Lid geworden:
    25 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je even zoekt in de berichten van een paar dagen geleden van dit forum, dan vind je de oplossing, namelijk boeken via de Argentijnse versie van www.voegol.com.br

Zie:
    http://brazilie.reisforum.nl/topic/14113/1/vliegen-met-gol-(en-boeken).html

4. dududu1976@yahoo.com.br

Lid geworden:
    11 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Daphne, en dit werkt goed...:):)

Beetje spaans is wel vereist;)

5. dapmellink

dapmellink New Member

Lid geworden:
    2 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik gedaan van die argentijse maar werkte dus ook niet.....kan ik ook boeken als ik in Rio aan kom, of is dit niet handig? ik weet iet of deze vluchten snel vol zitten namelijk.

6. dapmellink

dapmellink New Member

Lid geworden:
    2 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Eddie ik kreeg elke keer een foutmelding..heb jij ook in nederland geboekt?

7. hansamdam@hotmail.com

Lid geworden:
    29 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Via de site www.atp.nl kun je tickets bij de TAM boeken. Je krijgt dan wel een papieren ticket. het is niet op voorhand te zeggen of TAM duurder/goedkoper is dan GOL maar je kunt altijd ff checken
    Voor de site van GOL heb je AMEX kaart nodig

8. dapmellink

dapmellink New Member

Lid geworden:
    2 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt hans..het is gelukt, nu zag ik alleen dat ze bij een ander weer wat goedkoper waren maarja het is in ieder geval gelukt thanks!!

9. dududu1976@yahoo.com.br

Lid geworden:
    11 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Daphne, gewoon in Nederland geboekt....en een papieren bevestiging uitgeprint...

10. bertje1979@zonnet.nl

Lid geworden:
    3 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    ATP.nl is reuze duur. Iemand anders tips hoe ik bij TAM kan boeken zonder CPF ?

11. edinho

edinho New Member

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Via Mercadolivre worden passagens aangeboden voor zo'n R$ 350. Deze lui kopen deze passagens met smiles en na betaling wordt er een ticket op je naam geschreven. Als je een verkoper vind met MercadoPago heb je enigszins kopersbescherming in kan je ook via creditcard kopen.

12. Ga�cho

Ga�cho New Member

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van de week in ieder geval één heen reis naar Porto Alegre gekocht via de site van GOL. Geen centje probleem. Dit was de ticket van mijn vrouw waarvoor ik betaald heb. De mijne ook naar Porto Alegre heb ik met mijn overgebleven smiles betaald. De terug reis zien we daarna wel.

13. bertje1979@zonnet.nl

Lid geworden:
    3 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dan een CPF of geboekt via de Argentijnse site ?

14. Jorge

Jorge New Member

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon via de website van GOL, rechtsboven "other countries" selecteren, en je kunt gewoon boeken met alle creditcards. Geen CPF nodig.

15. Ga�cho

Ga�cho New Member

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor Jorge. ik heb gewoon bij de Braziliaanse site geboekt. Je kiest een reis. Je vult je gegevens in naam adres etc etc etc. Vervolgens krijg je betaal mogelijkheden waarbij je cartões Creditos emetido no exterior moet kiezen en daarna je gegevens van je Credit Card moet invullen en betalen maar. Kat in het bakje en ticket werd gestuurd per mail en bevestigd. Vandaag gekeken in mijn Credit Card online en het is netjes afgeschreven.

16. Ga�cho

Ga�cho New Member

Lid geworden:
    30 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens wat Jorge zei betreffende CPF is waar dat het niet nodig is bij het buitenlandse site van GOL. Aangezien ik wel een CPF heb kon ik wel boeken bij het Braz. site en wel met mijn NL Credit Card

17. Lars

Lars New Member

Lid geworden:
    22 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist weer een ticket met een Nederlandse Credit Card gekocht, geen enkel probleem. Weel moet je vanaf de home page je taal selecteren in OTHER COUNTRIES dit vind je rechts boven. Als je dit niet doet dan gaat de site er van uit dat je Braziliaans bent en word er om een CPF nummer gevraagd.

Even alles invullen en de security schermpjes invullen en het ticket zit in je mailbox.

Deel Deze Pagina