Binnenkort naar Mexico? Dan moet je dit even lezen!

Discussie in 'Mexico' gestart door Justaperfectday!, 2 mrt 2013.

1. Justaperfectday!

Justaperfectday! New Member

Lid geworden:
    2 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Eelco en ik woon in Playa del Carmen. Sinds jaren begeleid ik rondreizen door Mexico, Belize en Guatemala. Daarnaast organiseer ik privé excursies voor mensen die een fantastische dag willen hebben en deze zelf samen willen stellen.
    Het heeft mij altijd verbaasd dat, eenmaal in Mexico aangekomen, iedereen moet kiezen uit hetzelfde excursie-aanbod. Mijn ervaring is dat een dagtripje als veel leuker wordt ervaren wanneer men zelf de groepsgrootte, dagindeling én de prijs zelf kan bepalen!

In plaats van afhankelijk te zijn van het vaste aanbod van (niet-Nederlandse)excursiebureaus, kunt u bij mij uw persoonlijke wensen kenbaar maken en helemaal zelf bepalen wat we gaan doen en wanneer. Uiteraard geef ik een uitgebreide uitleg over wat er allemaal te zien is in de omgeving. Hierbij probeer ik vooral plekjes uit te zoeken die niet vergeven zijn van toeristen.
    Mijn doel is om jullie een geweldige dag te bezorgen met alleen de mensen die je er zelf graag bij hebt.
    Ook niet onbelangrijk: ik doe niet mee aan de hoge prijzen die gerekend worden door de commerciele bedrijven.
    Kortom: persoonlijke begeleiding, Nederlandstalig én voordeliger dan de andere aanbieders.
    Geinteresseerd? mail me op justaperfectday@live.com

Hopelijk tot snel,

Eelco

2. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Eelco

Heb je een website met informatie?

Vr Groeten Niels