Aqualand Corfu

Discussie in 'Corfu' gestart door Bien, 28 apr 2006.

1. xxindoxx

xxindoxx New Member

Lid geworden:
    19 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal,

Ik ben ook een keer naar aqualand geweest. Ik had mijn elebogen en rug open gehaald idd aan de glijbaan. Gewoon ff opletten als je van zon lange baan afgaat dat je je armen over je borstkas doet en goed vasthoud en dan gaat het best. Gezellig en leuk park ook voor familie en zelfs voor mensen met chloorallergie zoals ik :)
    nou veel plezier!!

stef

2. anke.mieke

anke.mieke New Member

Lid geworden:
    23 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen Maar wij gaan der nu woensdag naar toe dus ben is benieuwt

3. debs

debs New Member

Lid geworden:
    26 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi! weet iemand hoeveel inkom je betaald voor een dagje aqualand? vind het nergens terug op de site...?

4. KEES@PLANET.NL

KEES@PLANET.NL New Member

Lid geworden:
    29 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    IK DACHT DAT HET VOOR VOLWASSENS 23 EURO PER DAG KOST.

5. T. Koops

T. Koops New Member

Lid geworden:
    30 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn net terug van Aqualand en hebben bij de receptie de reactie's gelezen van mensen die er zijn geweest. Je schaamt je bijna om Nederlander te zijn als je met name de reactie's van de Nederlandse gasten leest. Niet alleen veel negatieve maar soms zelfs vulgaire en totaal ongepaste opmerkingen.
    Wij hebben het in ieder geval heel erg naar onze zin gehad. Het eten is gewoon goed, natuurlijk anders dan in Nederland maar je bent toch ook op vakantie in het buitenland. Ook hier moet ik helaas opmerken dat het weer de Nederlanders zijn die je met de Calve pindakaas, de Heinz ketchup, HAK appelmoes (Ja, ik heb ze allemaal gezien!!) en meer van deze zaken op tafel in het restaurant zitten.
    De kamers zijn dik in orde en op ons verzoek werd er zelfs een extra matras geplaatst voor onze oudste zoon die in verband met zijn lengte niet op de uitklapsofa kon slapen. Receptie was heel vriendelijk, animatieteam verdient een dikke plus en ook over de mensen in de bediening niets dan lof. Het Aquapark zelf is gewoon een fantastisch mooi waterpark met voor iedereen en elke leeftijd wel iets.

6. meesah

meesah New Member

Lid geworden:
    1 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Berlinda,

Nav jouw bericht op 30-1-2007 zou jij in juni weer geweest zijn. was het toen ook weer positief? wij gaan nl. 13 aug naar het park en zijn een beetje bang voor die overboekingen die er zijn.

Gr Ad

7. bereboot02

bereboot02 New Member

Lid geworden:
    6 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal
    Nou ik ben net terug van aqua land en ik moet zeggen het is erg tegengevallen.
    Ik had de forum gelezen en dacht dat alle negatieve reacties wat overdreven waren maar helaas.
    We zaten in een 2 persoonskamer ipv familiekamer. alles was overboekt, maar de manager van het hotel maakte zich daar niet durk over. Personeel is wel heel vriendelijk. het eten is iedere dag het zelfde, aardappels, boontjes, peentes, spruiten, bloemkool, 2 soorten vlees en spagettie.(echt grieks!) we zijn iedere avond uit eten geweest om toch grieks te kunnen eten.
    Het zwembad was s'morgens nog redelijk schoon maar later op de dag dreven de pleisters, plastiek bekers en tampons in het zwembad, de roosters om het zwembad laggen allemaal los, dus inderdaad breek je daar je nek bijna over.
    De meesten mensen hadden ooronstekingen door het zwembad water wat niet schoon werd gemaakt.
    En wat insekten betreft het stikt er inderdaad van de wespen en oorwurmen.
    De handdoeken kregen we om de dag nieuwe, we waren met 3 personen en we kregen 1 grote en 2 kleine handdoeken, toen ik daar over een klacht indiende lag er de volgende dag een brief op mijn kamer.
    En het sofabed is echt een ramp daar kan je echt niet op slapen(dan kan je net zo goed op een camping gaan liggen). Ik hoop dat de mensen die er nog naar toe moeten toch een leuke vakantie hebben, maar dit waren mijn bevindingen en geloof me, ik ben echt wel wat gewend, maar daar ga ik nooit meer naar toe.

8. mtharmsma@gmail.com

mtharmsma@gmail.com New Member

Lid geworden:
    2 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Wie is er in Mei hier geweest, ik zag Berlinda er tussen staan.
    Ik wil graag weten of de temperatuur van het water lekker is of erg koud.
    dank je alvast

9. AvdD

AvdD New Member

Lid geworden:
    6 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Mijn vriend en ik zijn half september 2007 een dag in het park geweest. In de ochtend was het water nog wat koud, maar later op de dag het prima; de buitentemperatuur was ongeveer 30 graden en de zon scheen volop.

Het water was erg schoon en het personeel vriendelijk. Inderdaag waren er wespen bij het restaurant, maar hier merkte je niets van in de rest van het park. Het eten was vergelijkbaar met het eten dat je in Nederland kan kopen in een snackbar. Ook typische Griekse vleesgerechten kon je hier bestellen. Het eten was niet duur, maar het gebruik van een kluisje kosste nog 4 of 5 euro extra.

Mijn vriend heeft zijn zwembroek gescheurd in 1 van de glijbanen, zodat ik voor hem een nieuwe heb moeten kopen. Dit kon direct in het winkeltje in het park, waar ik geholpen ben door een behulpzame, vriendelijke en goed Engels sprekende mevrouw. Goedkoop was de zwembroek echter niet.

Zelf heb ik niets gemerkt van scherpen randen in glijbanen e.d. Wel zijn sommig glijbanen echt heftig; je krijgt nauwelijks lucht door de snelheid en het opspatttende water.

Ook heeft mij zo een glijbaan bijna mijn zonnebril gekost, maar mijn vriend heeft deze enkele uren later bij de uitgang van een glijbaan van de bodem opgedoken.

Al met al een aanrader voor iemand die van een beetje spanning houdt. Het is wel aan te raden een beetje voorzichtig te zijn en eventueel enkele atracties over te slaan.

10. richelle--

richelle-- New Member

Lid geworden:
    12 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn ook in 2007 naar corfu geweest 2 weken en dat was zo leuk! ik mis hun: nick, dimitri, en het animatieteam! het was zo leuk met jullie
    twas de leukste vakantie van mn leven! nog elke dag wil ik er heen
    maar een minpunt
    Als je in je blootje staat als je je wil onkleden :p dan gaat ineens die deur open en stapt die schoonmaakster binnen ze had 2 euro van me gestolen, niet dat het veel is, maar toch je hoeft toch niet te stelen? Ze kon het zo van me krijgen maja. HET WAS SUPPER! EN IK MIS JULLIE HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERUG!
    ××Anoniem
    en wat : van opdorp zegt dat is erg! dat je ergens anders moet gebracht worden! wij moesten ook 3 uren wachten voor we onze kamer kregen. We kregen niks aangeboden, geen drinken ofzo. En nicole je overdrijft wel een kleeeiiiinnn beetje, de bar bij het zwembad ging om 18.00 dicht maar halfuurtje later had je ook het avondeten en daar kan je ook drinken&eten en we hadden ook nog het winkeltje bij de receptie die vrouw en man waren ook erg aardig, en de receptie ook. DUS: HET WAS FAN-TAS-TISCH

11. richelle--

richelle-- New Member

Lid geworden:
    12 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    GEEN WESP GEZIEN!
    GEEN ZIEKTE GEHAD!
    HELEMAAL TOP!

12. Maddie

Maddie New Member

Lid geworden:
    13 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was super!!(L)
    Ik Love It

13. slootman

slootman New Member

Lid geworden:
    19 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal,

ik ga 26 juli naar dit park met mijn 2 kids van 9 maanden en 3 jaar, heb er super veel zin in!! maar ik kan nergens vinden of er wasmachine's zijn...das toch wel erg makkelijk met kiddies....

14. kreaforum

kreaforum New Member

Lid geworden:
    15 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan zeven juli met twee jongens van 10 en dan zes jaar oud. Ook enorm veel zin in, gewoon ook om eruit te zijn , andere omgeving en het kijkt allemaal zo gezellig. Weet iemand hoe het is met het golfslagbad?
    En wasmaschines? Neem je toch een pak (hihi kom ik weer) wipp express mee? LOL Onze zesjarige is een enorme vetlel, moet elke dag schone kleren aan dus dat word nog wat hihihi

15. adriaensen

adriaensen New Member

Lid geworden:
    8 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wij zijn 2jaar geweest. We hebben 2x te maken gehad met overboeking maar hebben dit onderling kunnen oplossen. Eten was goed en er werd iedere dag schoon gemaakt. Als er problemen waren kon je dat vriendelijk vragen bij de receptie en bij de hostess. Kinderen wilde dit jaar weer maar gaan nu naar het zuiden naar Messonghi beach.

Er zijn geen wasmachines.

veel plezier

16. Elinsky

Elinsky New Member

Lid geworden:
    2 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej,
    wij gaan 11 agustus naar aqualand corfu, wij hebben er heel erg zin in en nu is er een neiuwe eigenaar die alles wel geod heeft gedaan en alles nagekeken, dus wij hebben er helemaal geen twijfels over, ik weet eigenlijk niet waarom jullie zo bot doen tegen dit mooie park, misshcien gebeurt er wel iets, maar dat kan iedereen overkomen, en kan overal gebeuren, maarja ik heb er erg zin in ik ben 12 is het dan een leuke camping?:D ik hbe er egt facking zin in(L)

xxkus

17. nnikolaidis

nnikolaidis New Member

Lid geworden:
    6 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was super! Geen kapotte ruggen of onaardig personeel enz enz. Ik vond dat er erg goed werd opgelet bij iedere glijbaan en gevraagd werd hoe oud de kinderen waren. Corfu is groot zat en er is ontzettend veel uitgaansleven, dus ik kan me voorstellen dat het op dat park geen prioriteit heeft. Grieken zijn nou eenmaal anders dan de Nederlanders en ik verbaas me er dan ook over dat je van het park zou worden geschopt als je nog een klacht indiend. Dan zal er ongetwijfeld wel een andere reden zijn geweest. Wij gaan zeker nog eens terug!

18. papabolles

papabolles New Member

Lid geworden:
    1 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is ongeveer het weer half oktober(herfstvakantie)op corfu???

19. tonnetje1

tonnetje1 New Member

Lid geworden:
    22 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    bij wie kan ik deze reis het beste boeken. Ik ben op zoek naar een grote familie kamer en geen studio.Wil gewoon 2 slaapkamers ik ga met 2volw.+2kinderen

20. corjansen

corjansen New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Ton,
    Wij gaan volgend jaar augustus en hebben een grote familiekamer geboekt bij GoBest/Kidsworld. Kan gewoon via internet, en hebben nu de prijzen voor 2009 al.
    Veel plezier!

Deel Deze Pagina