Advies over een rondreis in Thailand

Discussie in 'Thailand' gestart door marleenverbeekje@hotmail.com, 9 apr 2006.

1. marleenverbeekje@hotmail.com

Lid geworden:
    9 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij willen van de zomer een rondreis gaan maken in Thailand, nu heb ik wel interssante site gevonden en vroeg ik mij af wat jullie daar van vinden van de rondreizen die ze aanbieden in verhouding met de prijs.

Zie: http://www.333travel.nl/
    bv de 17 dagen X-Otic Thailand Tour

Groeten Marleen en Peter

2. Octopuss

Octopuss New Member

Lid geworden:
    29 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer aan te bevelen, snelle reacties en snelle afhandeling. Ik heb hier al meerdere keren tickets besteld.
    Een alternatief is wwww.greenwoodtravel.nl. Hiermee ben je goedkoper uit.

3. marleenverbeekje@hotmail.com

Lid geworden:
    9 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    maar bij www.greenwoodtravel.nl. is alles apart(vliegreis en de rondreis zelf.) als ik het zo bereken ben je dan duurder uit...

4. Octopuss

Octopuss New Member

Lid geworden:
    29 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat je al met al goedkoper uit bent. Je betaalt ook geen reserveringskosten. Hotels bieden ze ook goedkoper aan dan 333travel. Het zijn inderdaad 'bouwstenen'. Je kan gratis een berekening laten maken.

5. luttik1

luttik1 New Member

Lid geworden:
    2 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben ook goede ervaringen met Greenwood, de overnachtingen hebben we mbv internet vaak zelf geregeld(uitgezocht), zij zorgden voor de boekingen en transfers. Allemaal precies op tijd. Ik heb niet de indruk dat ze veel duurder zijn, lokaal boeken ze toch vaak goedkoper dan via internet Wij gingen van Bangkok naaar Koh Samui naar Chiang Mai via Bangkok naar Hua Hin en weer via Bangkok naar huis. De meesten doen het andersom.

6. nicodijk

nicodijk New Member

Lid geworden:
    23 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Buiten het feit dat je ook waarschijnlijk waar voor je geld krijgt vraag ik me af waarom je niet een ticket boekt en zelf je reis samenstelt. Vooraf in grote lijnen en ter plekke zoeken naar.
    VEEL goedkoper, altijd wat te vinden in iedere prijsklasse en veel relaxter, en avontuurlijker.
    Wil je wat langer op een en dezelfde plek blijven hangen omdat het zo goed bevalt heb je bij zelf organiseren veel meer mogelijkheden.
    Misschien kijk ik er wel anders tegenaan omdat ik nog nooit een reis vooraf geboekt heb.
    Een georganiseerde reis is leuk maar ik krijg erg gauw het vermoeden dat je dan van het ene highlight naar de andere aan het rennen bent.

7. luttik1

luttik1 New Member

Lid geworden:
    2 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij deden dit omdat we met 6 personen reisden. Ter plekke kun je inderdaad alles regelen en is het zeker avontuurlijker. Als je alleen of met zijn tweetjes op pad gaat zou ik het zeker lokaal regelen, zelfs met 6 personenen is het te doen, maar dan ben je toch wat minder flexibel. 6 personen hebben 6 meningen, ons is het goed bevallen, ondanks het feit dat er al veel vast ligt. Het is ook wel gemakkelijk dat veel al geregeld is, en ook wel efficient als je niet zo veel tijd hebt.

8. stigter1964

stigter1964 New Member

Lid geworden:
    26 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ook eens bij BM Air reizen. Kun je ook alles boeken en greenwoodtravel regelt voor hun alles in bangkok en Thailand. Je kunt bij hun alles rechtstreeks boeken of terplekke in Bangkok(ze zitten met hun kantoor in het Prince palace hotel, zelfde hotel als de overnachting die je bij de vlucht kado krijgt). Je kan dan de eerste dag op hun kantoor alles boeken wat je maar wilt. Mijn ervaring is dat ze goedkoper zijn dan Greenwoodtravel want die moeten er ook nog aan verdienen natuurlijk. Wij hebben zelf voor okt. een vlucht, nachttrein en tree tops safari geboekt Wel al gedaan omdat de safari vrij gauw volzit, en we geen zin hebben om een week ofzo in Bangkok te zitten.

9. Skatja

Skatja New Member

Lid geworden:
    28 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben altijd via Greenwoodtravel rechtstreeks geboekt. Bij BMAir betaal je de kamers per persoon, ben je duurder uit. Kijk es op de site van www.greenwoodtravel.nl. Ik ga er van de zomer heen met 6 personen voor 3 weken. Alles zelf uitgezocht en Greenwood alles voor ons geregeld. Tickets, transfer, hotels Bangkok en Hua Hin. Goedkoper en betere service kan bijna niet ;-).

Succes en alvast fijne vakantie

10. kim_tersteeg

kim_tersteeg New Member

Lid geworden:
    4 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan over 2 weken naar Thailand. We hebben een ticket inclusief 3 nachten hotel geboekt bij 333travel.nl Is ook zeer goedkopen en erg goeie service, en je vliegt met KLM. China Air staat erom bekend dat het veel ongelukken heeft gehad en wij wilden daar dus ook niet me vliegen. We hebben verder nog niks geboekt en zien wel waar we tercht komen. We gaan in ieder geval richting het zuiden.

11. pfff

pfff New Member

Lid geworden:
    7 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Kim, die ongelukken kwamen door het weer , niet omdat de maatschappij zo slecht is ! Tornados enzo

12. pfff

pfff New Member

Lid geworden:
    7 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    China air is prima!

13. Henk Piening

Henk Piening New Member

Lid geworden:
    9 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Greenwoodtravel en China-air zijn beide goed. Al meerdere keren zaken mee gedaan en hebben alleen maar postieve ervaringen.

14. brig

brig New Member

Lid geworden:
    11 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij vertrekken volgende week zondag voor een rondreis van 17 dagen door Thailand met BMAIR. Wie heeft met BMair ook deze reis gemaakt en is het goed bevallen!
    Op een gegeven moment zie je bij de reisorganisaties door de bomen het bos niet meer. Gokken dus!

15. Jeroen Peters

Jeroen Peters New Member

Lid geworden:
    13 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij besteden veel touroperators de begeleiding bij de groepsrondreizen uit. Toen ik 4 jaar geleden met Peter Langhout naar Thailand ging toen verzorgde Greenwood Travel ook de gehele reis daar! Was overigens prima bevallen.

16. Djofke

Djofke New Member

Lid geworden:
    15 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi!! Greenwoodtravel is idd een erg goede incoming touroperator in Thailand en spreekt nog Nederlands ook. Als je trouwens gedetailleerde informatie zoekt, in ieder geval veel diepere en uitgebreide info over Thailand dan die site van het verkeersbureau, kijk op http://www.ThailandReisgids.nl

Succes!! groetjes

17. Chiang Mai

Chiang Mai New Member

Lid geworden:
    24 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Kim, Goed lezen, je haalt twee maatschappijen met bijna dezelfde naam door elkaar. China airlaines is gewoon een prima maatschappij en ik verkies deze boven de KLM. Met beide meerdere keren gevlogen.

C.M.

18. janjan922

janjan922 New Member

Lid geworden:
    26 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    holiday international in den haag prima rondreizen tegen fijne prijzen prima service met eigen kantoor in bangkok en pattaya word lekker nederlands gesproken aanrader ga al jaren met ze

19. Yvanka

Yvanka New Member

Lid geworden:
    27 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo! Wij gaan over 3 weken naar Thailand en gaan voor 1 maand met de rugzak Thailand verkennen..iets waar we al heel lang op uit kijken!
    Heeft iemand nog tips om mee te nemen in de rugzak, we willen namelijk zo weinig mogelijk meenemen!

20. Khun Hans

Khun Hans New Member

Lid geworden:
    6 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Yvanka...zomerkleding koop je in Thailand.
    Dus die laat je thuis!
    Zelf heb ik een rugzak van 65 liter....als het moet kan ik redelijk veel meenemen...maar er is overal wel een laundryservice...meestal de zelfde schoon en droog.
    Dus..ik hou mijn bagage beperkt.

succes

Khun Hans

Deel Deze Pagina