aanslagen?!

Discussie in 'Thailand' gestart door r.a.vgeelen, 15 aug 2006.

1. r.a.vgeelen

r.a.vgeelen New Member

Lid geworden:
    15 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd wat berichten in de krant gelezen over aanslagen. Wordt het hier een beetje opgeblazen in de media (om maar even bij de termen te blijven) of is het erger dan we hier weten? Wij gaan binnenkort naar Hua Hin toe en mijn meissie wil ik gerust stellen.

Kan iemand me daar wat over vertellen?

2. Octopuss

Octopuss New Member

Lid geworden:
    29 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou me zeker geen zorgen maken.

3. r.a.vgeelen

r.a.vgeelen New Member

Lid geworden:
    15 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord.

Ik maak me er eigenlijk ook niet zo druk over. Er zijn gebieden waar het veel erger is zoals Sri Lanka op dit moment. Hiervoor geld nog altijd geen negatief reisadvies

4. Jeroen Peters

Jeroen Peters New Member

Lid geworden:
    13 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Nederland ben je je leven momenteel ook niet meer veilig als je pech hebt dus zie geen reden om je ongerust te maken.

5. agnes simons

agnes simons New Member

Lid geworden:
    18 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor HH helemaal geen zorgen. De koning verblijft daar en er is genoeg bewaking in HH. In de 3 zuidelijkste provincies komen wel aanslagen voor, maar dat is op zijn minst 500 a 600 km verder.

groetjes Agnes

6. L.de Jongh

L.de Jongh New Member

Lid geworden:
    1 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Aanslagen vinden alleen plaats in het uiterste zuiden. Thailand is voor de rest een zeer veilig land met nauwelijksk criminaliteit. In Nederland is het veel onveiliger.

7. TA

TA New Member

Lid geworden:
    16 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is overigens al bijna 2 jaar erg onrustig in het zuiden (en de oorsprong en onrust is al bijna 100 jaar oud), wel vreemd dat je "de laatste tijd wat berichten hebt gehoord".

Hua Hin is overigens niet in wat "het zuiden" wordt genoemd, dus je meissie kan gerust zijn ;-)

8. pinkpanther

pinkpanther New Member

Lid geworden:
    18 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    De "laatste tijd" zijn er idd weer wat aanslagen gebeurt, maar dat is in de richting vd grens met Maleisië.
    Dont't worry, be happy!

Deel Deze Pagina