1 jaar werken in Zuid Afrika

Discussie in 'Zuid Afrika' gestart door robertveenstra, 18 jan 2007.

1. marianne@adslweb.net

Lid geworden:
    3 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

Ik ben nu werkzaam in een behandelzetting voor probleem jongeren. Maar wil heel graag gaan werken in het buitenland. Wie kan mij helpen?

2. maud_steinbusch

maud_steinbusch New Member

Lid geworden:
    7 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik wil gaan werken in Afrika, voorkeur Ghana of Z/A.
    In Juni ben ik klaar met mijn mbo4 opleiding Sociaal juridische dienstverlener.
    Helpdesk, callcenter, au-pair, whatever! Het avontuur, dát trekt me!
    Dus als iemand iets leuks weet in Ghana/Zuid Afrika, mail even!
    Maud_steinbusch@hotmail.com

3. Aukje

Aukje New Member

Lid geworden:
    17 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een afgestudeerde maatschappelijk werker en (schrijvende en televisie) journalist. Heb al ervaring werken in het buitenland. Heb 4 maanden lang sociale vaardigheidstraining gegeven aan jongeren in Kenia. Zoek nu opnieuw betaald werk. Wie helpt mij verder?

aukjebosman@gmail.com

4. ascubalady

ascubalady New Member

Lid geworden:
    24 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij willen graag werken in Kaapstad als beheerdersechtpaar vopr een bed en breakfast. Wie oh wie zoekt nog beheerders die nederlands, engels en duits spreken, ervaring hebben in de reiswereld, horeca en mode??
    Groet Yvonne......ascubalady@hotmail.com

5. Helma van Kruijsbergen

Lid geworden:
    3 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal. Ik ben Helma van Kruijsbergen en op dit moment bezig met mijn afstudeerscriptie over Zuid-Afrika. Hiervoor ben ik op zoek naar mensen die mijn korte enquête willen invullen. Ik ben op zoek naar mensen die in 2007 of 2008 naar Zuid-Afrika zijn geweest / nog gaan. Het zijn een aantal vragen over het plannen van de reis, vervoer, mogelijke excursies etc. De enquête is te vinden via deze link: http://www.thesistools.com/?qid=44871&ln=ned
    Alvast heel erg bedankt. Er is haast bij :)

6. Helma van Kruijsbergen

Lid geworden:
    3 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi. Ik ben Helma van Kruijsbergen en op dit moment bezig met mijn afstudeerscriptie over Zuid-Afrika. Hiervoor ben ik op zoek naar mensen die mijn korte enquête willen invullen. Ik ben op zoek naar mensen die in 2007 of 2008 naar Zuid-Afrika zijn geweest / nog gaan. Het zijn een aantal vragen over het plannen van de reis, vervoer, mogelijke excursies etc. De enquête is te vinden via deze link: www.thesistools.com/?qid=44871&ln=ned
    Alvast heel erg bedankt.

7. cnvdiermen

cnvdiermen New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

Ik ben opzoek naar een leuke internationale baan in Zuid-afrika. Graag in de richting van secretaresse.
    U kan contact met mij opnemen via:
    cnvdiermen@yahoo.com

8. jahcvhennekens

jahcvhennekens New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Allemaal,

Ik wil echt ontzettend graag voor een tijd in de buurt van Kaapstad of langs de kust van Kaapstad tot aan Durban wonen en werken. Ik heb Nederlands Recht gestudeerd, maar ben multi inzetbaar :). Ik heb ook ervaring met lesgeven. Als je iets weet hoor ik het graag.

9. Emiell Ballast

Emiell Ballast New Member

Lid geworden:
    19 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg me af of iemand iets weet over commerciele functie's in Kaapstad. Mijn vriendin en ik zijn allebei vertegenwoordiger op het moment maar we willen zsm weg uit Nederland. Als iemand iets voor ons weet of een goede tip heeft horen we dat graag.

MVG E.ballast

10. langhe37

langhe37 New Member

Lid geworden:
    25 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey all,

ik ben een 24-jarige jongen uit België, en ik vroeg mij af of ik als belg zou kunnen werken in Zuid-Afrika. Ik vind het een fantastisch land, en ik zou er heel graag werken

11. langhe37

langhe37 New Member

Lid geworden:
    25 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    m'n e-mailadres

12. vicky pelcot

vicky pelcot New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben een vrouw van 23 jaar en zou graag willen werken en wonen in Zuid Afrika. Mensen die iets weten, mogen altijd een mail sturen naar vicky_pelcot@hotmail.com.

Groetjes

13. Jolijn

Jolijn New Member

Lid geworden:
    9 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal.

Ik ben Jolijn, 22 jaar.
    Ik wil rond de zomervakantie vertrekken naar Zuid-afrika voor langere tijd. Ik ben aan het zoeken naar werk, en eventueel een plek om te wonen. Heeft iemand suggesties of weten ze vacatures in richting social work.
    Mail me maar; jolijndijkman@hotmail.com

14. Esther Deley

Esther Deley New Member

Lid geworden:
    10 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een logde waar ze managers of assistent managers zoeken [betaald en inwoning] liefst in Zambia. Mijn vriend en ik hebben ervaring in afrika en toerisme en zijn op zoek naar een nieuwe uitdaging. Onze cv sturen we graag voor interesante aanbiedingen

15. hans.buyl

hans.buyl New Member

Lid geworden:
    15 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Op dit ogenblik staan wij op het punt om Zuid-Afrika te overwegen om er te gaan werken. Mijn vrouw en ik hebben 3 kinderen van 12, 10 en 7 jaar. Weten jullie een familie die dit al heeft gedaan of kennen jullie iemand met wie wij kunnen coresponderen?

Dank

16. Mark & Sylvia

Mark & Sylvia New Member

Lid geworden:
    19 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zoeken een werk als beheerder of pachter van een lunchroom/bar/restaurant/eetcafe/dancing in Zuid-Afrika. Alles is bespreekbaar. Wie oh wie kan ons helpen
    Met onze 20 jaar horeca ervaring hier moet daar toch wat te doen zijn.

Bel ons anders op 0653361749

Mark & Sylvia

17. Charl

Charl New Member

Lid geworden:
    16 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

zodr ik 18 word, in oktober, zou ik graag een half jaar of langer/korter ontwikkelingshulp doen in afrika.
    Heeft iemand informatie? bvd

18. tammie1980

tammie1980 New Member

Lid geworden:
    26 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Mijn naam is Tamara, en ben 28 jaar.
    Graag zou ik voor bepaalde tijd betaald willen werken in Afrika.
    Ik ben in bezit van een spw-4 diploma en heb enige maanden tijdens mijn studie in Roemenie gewerkt in een psychiatrich ziekenhuis op een kinderafdeling.
    Mijn droom is altijd geweest om weer voor een bepaalde tijd naar het buitenland te gaan om daar te werken. In nederland heb ik al enige jaren werk ervaring. Ik heb gewerkt met ouderen en op dit moment werk ik met kinderen.
    Wie heeft er tips of heeft meer informatie?

Tammie1980@gmail.com

19. Evelien Broch

Evelien Broch New Member

Lid geworden:
    17 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik ben Evelien Broch. Ik heb mijn opleiding Hotel Management net afgerond. Ik heb dit jaar stage gelopen in verschillende hotels in Engeland en Parijs. Mijn planning is om vanaf September naar Zuid-Afrika te vertrekken. Ik ben opzoek naar een part-time baan op een wijnboerderij of in een Hotel.
    Heeft iemand tips of meer informatie?
    Alvast bedankt

Met vr groeten,
    Evelien Broch
    evelien_broch@hotmail.com

20. wesley Oosthuyzen

wesley Oosthuyzen New Member

Lid geworden:
    20 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

mijn naam is wesley en ik wil graag werken in zuid Afrika ik kom er zelf ook vandaan heb daar 6 jaar gewoont en wil weer voor een tijdeje terug kan iemand mij helpen of mij vertellen naar welke internet site ik af moet gaan ?? je kan me terug mailen op wesley@fien.nl

Groetjes wesley

Deel Deze Pagina