1 jaar werken en wonen in Egypte

Discussie in 'Egypte' gestart door robertjuhh_26, 11 sep 2008.

1. robertjuhh_26

robertjuhh_26 New Member

Lid geworden:
    11 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een jongen van 27jaar en heb het wel gezien in Nederland. Mn contract word 19 januari 2009 niet verlengd en ben dan werkloos. Zie het in Nederland niet meer zo zitten, en zit er aan te denken om 1 jaar naar Egypte te gaan, om te werken en wonen. Wie heeft deze plannen ook? Wellicht kunnen we er samen over praten? Wie woont bv in Egypte?? Hoor ik van jullie?

Greetzz Robert

2. egypt

egypt New Member

Lid geworden:
    11 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai Robert,

Kijk eens op de volgende website www.woneninegypte.net/forum
    daar vind je vast veel informatie én lotgenoten. Veel succes met je plannen!

Groet,
    Miriam

3. info@immo-egypte.be

info@immo-egypte.be New Member

Lid geworden:
    15 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Robert, wat doe/deed je van werk? Misschien kunnen wij je verder helpen. Neem even contact op via http://www.immo-egypte.be

4. excursies2sharm

excursies2sharm New Member

Lid geworden:
    29 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens voor Sharm el sheikh op www.sharmwomen.com veel nuttige info en ook baan offers

5. ww_jessie_gpwff

ww_jessie_gpwff New Member

Lid geworden:
    29 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon op't moment in Egypte.
    Al tien jaar ofzo.
    Dus als je vragen hebt, wil ik die graag beantwoorden.
    Jess.

6. wiminthesun

wiminthesun New Member

Lid geworden:
    18 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi. ik ben het een beetje zat aan het worden in nederland en loop met plannen om in Hurghada te gaan wonen , ik heb daar jaren geleden een apartement op het strand gekocht.
    Is er iemand die mij kan informeren aangaande werk (baan) of iets voor mezelf beginnen.? bvd wj

7. emi

emi New Member

Lid geworden:
    25 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Jess,

Woon je nog steeds in Egypte. Zou ik je mailadres mogen voor verdere contact, aangezien mijn partner op zoek is naar werk daar.

Ik hoop van je te horen, aangezien je wat meer ervaring hebt.

8. Sanja

Sanja New Member

Lid geworden:
    29 apr 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai Jess en Wim,

Ik weet niet of jullie nog actief zijn op deze pagina, maar heb toch even een vraag aan jullie.

Ik wil graag voor een periode van ongeveer een jaar in Egypte werken en wonen. En dan graag in de buurt van Marsa Alam. Hebben jullie enige tips voor mij waar ik verder kan zoeken. Sta zelf al op www.woneninegypte.nl, maar daar kom ik niet echt verder.
    Denk dat als ik mensen leer kennen die er al ervaring mee hebben ik veel verder kan komen.

Ik hoor graag van jullie. Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Sanja

9. leighnie

leighnie New Member

Lid geworden:
    11 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi iedereen die gereageerd heeft.

Ik ben 24 jaar en ik heb al 2 jaar een relatie met een egyptenaar nou zijn we al vaak (of eigenlijk ik) veel aan het heen en weer reizen, en ik heb nu besloten dat ik daar wil gaan wonen en werken.

voor diegene die deze plannen ook hebben/hadden hoever zijn jullie al gekomen??

en voor diegene die er al wonen zou ik ook graag mee in contact willen komen voor evt advies.

Groetjes leighnie

Deel Deze Pagina